'NIJEMCI SE NEĆE ODREĆI ODMORA'

Na njemačkom tržištu RH u top pet ljetnih destinacija

Foto: Sime Zelic/PIXSELL
Zadar: Grad je i dalje pun turista
Foto: Igor Soban/PIXSELL
Bol: Par iz Njemačke odlučio se vjenčati na plaži Zlatni rat
Foto: Sime Zelic/PIXSELL
Zadar: Grad je i dalje pun turista
Foto: Sime Zelic/PIXSELL
Zadar: Grad je i dalje pun turista
Foto: Sime Zelic/PIXSELL
Zadar: Grad je i dalje pun turista
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
Dubrovnik: Olujno jugo na dubrovačkom području, izdano narančasto upozorenje
15.02.2024.
u 09:19
Cilj nam je učvrstiti poziciju u Bavarskoj i nadograditi je dolascima u Hrvatsku cijele godine, rekla je u Münchenu ministrica Brnjac.
Pogledaj originalni članak

Na turističkom sajmu f.re.e, koji se od jučer do nedjelje održava u Münchenu, domaću ponudu predstavljaju Hrvatska turistička zajednica s 25 suizlagača, turističkih zajednica, nacionalnih parkova, hotelijera...

"Nakon što smo prošle godine bili zemlja partner ovdje u Münchenu, i ove godine Hrvatska prezentira ono najbolje iz ponude – od fascinantne kulture do mnogobrojnih aktivnosti u prirodi, kvalitetnog smještaja, koji uključuje i neke od najboljih kampova Europe, i ne manje važno – vrhunske eno-gastronomije. Bavarsko tržište iznimno nam je važno i cilj nam je učvrstiti našu poziciju, ali i nadograditi je u kontekstu cjelogodišnjeg putovanja Nijemaca u Hrvatsku", poručuje iz Münchena ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac, koja se na münchenskom sajmu susrela i s bavarskom ministricom prehrane, poljoprivrede, šumarstva i turizma Michaelom Kaniber, koja je i otvorila sajam.

Foto: Sime Zelic/PIXSELL
Zadar: Grad je i dalje pun turista
Foto: Igor Soban/PIXSELL
Bol: Par iz Njemačke odlučio se vjenčati na plaži Zlatni rat
Foto: Sime Zelic/PIXSELL
Zadar: Grad je i dalje pun turista
Foto: Sime Zelic/PIXSELL
Zadar: Grad je i dalje pun turista
Foto: Sime Zelic/PIXSELL
Zadar: Grad je i dalje pun turista
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
Dubrovnik: Olujno jugo na dubrovačkom području, izdano narančasto upozorenje

Hrvatski turistički radnici susreli su se s predstavnicima FTI-ja, najvećeg bavarskog turoperatora i četvrtog najvećeg u Njemačkoj, nogometne udruge Bayerischer Fussball, koja broji gotovo 1,6 milijuna članova, te bavarske udruge autobusera s kojima će se razgovarati o mogućnostima suradnje u promociji hrvatskih destinacija. U suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom organizirana je i degustacija vrhunskih hrvatskih vina i sireva, te degustacije trogirskih rafiola i makarske torte. Posjetitelje sajma uveseljava Folklorno društvo Tempet.

"Njemačka je naše najvažnije turističko tržište koje u ukupno ostvarenim noćenjima u Hrvatskoj ima udio od oko 22 posto. To je značajna brojka koju respektiramo te je predstavljanje ukupne hrvatske turističke ponude na ovom sajmu za nas iznimno važno. Partneri s kojima smo se dosad susreli zadovoljni su dosadašnjim tijekovima, bukingom i najavama za ovu godinu. Usprkos izazovnoj godini, Nijemci se neće odreći svog odmora i putovanja. Uskoro nam slijedi i nastup na sajmu u Berlinu u ožujku, što će biti još jedna prilika za učvršćivanje naše pozicije na njemačkom tržištu", kazao je u Münchenu direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić i nadodao kako se Hrvatska nalazi među top pet ljetnih odmorišnih destinacija Nijemaca.

VEZANI ČLANCI:

Inače, Hrvatska je lani ugostila više od 3,3 milijuna njemačkih turista, koji su ostvarili 23,6 milijuna noćenja. Naših najbrojnijih gostiju Nijemaca je, pri tome, bilo čak tristotinjak tisuća više nego dotad rekordne 2019. No treba reći da su 2022. brojke bile čak i (naj)bolje. Te je godine Hrvatsku za odmor izabralo 3,4 milijuna Nijemaca i ljestvica očekivanja za 2024. je, u svakom slučaju, visoko postavljena.

VIDEO Hrvat skupo platio svoju odluku: 'Dvije minute parkinga 9,5 eura. Odlična reklama za hrvatski turizam'

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.