rotor

Na zloglasnom raskrižju rotor će čuvati živote građana

Foto: presnimila Lj. Risek
Na zloglasnom raskrižju rotor će čuvati živote građana
30.07.2012.
u 12:01
Mještane ivanečkih naselja ugodno će iznenaditi vijest o tome da će se još ove godine graditi pješačko-biciklistička staza od Kaniže do Marofa, koje isprva uopće nije bilo u projektima
Pogledaj originalni članak

Po riječima voditelja varaždinske Ispostave Hrvatskih cesta Stjepana Markovića, opsežni radovi na obnovi 18 kilometara duge dionice od Vidovca do Lepoglave na državnoj cesti D35 Varaždin-Ivanec-Sveti Križ Začretje tijekom ljeta ušli su u završnu fazu. Potvrđuje to i podatak da će prema novom kalendaru, zagrebački Viadukt glavne građevinske radove dovršiti do kraja rujna, a nakon toga će uslijediti zahvati koji se odnose na uređivanje zelenih i pomoćnih površina.

   Ugodno iznenađuje i podatak da će se još ove godine graditi i pješačko-biciklistička staza od Kaniže do Marofa, koje isprva uopće nije ni bilo u projektima. Pošto je na gradnji te dionice inzistirala ivanečka gradska uprava, hitno se krenulo s izradom projekata, pri čemu se njena gradnja predviđala idućih godina. Njenu gradnju još ove godine nitko nije očekivao, pa će ona sigurno razveseliti mještane toga kraja, to više što će taj zahvat uvelike pridonijeti sigurnosti djece koja tom dionicom uz prometnu državnu cestu pješače do školskog autobusa.

   No, svakako najveći prometni zahvat odvija se na zloglasnom raskrižju na ivanečkoj obilaznici, na kojemu su se tijekom prošlih godina dogodili deseci teških prometnih nesreća.

- Premda je prvobitno bilo predviđeno da se u sklopu obnove ceste D35 na tom lokalitetu sagradi raskrižje sa semaforom, nakon dugih pregovora prihvaćen je prijedlog ivanečkih gradskih službi o gradnji kružnog toka, kao logičnijeg rješenja. Od Viadukta smo zatražili da radove dovrši do Velike Gospe – izjavio je Stjepan Marković i dodao da Hrvatske ceste gradnju rotora financiraju s 803.000 kuna.

   Budući da je zlo raskrižje velik građevinski „zalogaj“ – u njegovu sklopu potrebno je riješiti i \"skidanje\" prema susjednim prometnicama koje su u nadležnosti Županije i lokalne samouprave - u financiranje projekta uključili su se ŽUC i Grad Ivanec. Ravnatelj ŽUC-a Tomislav Osonjački kaže da ŽUC za rotor izdvaja 300.000 kuna, dok gradski proračun u gradnji sudjeluje s blizu 240.000 kuna. Ukupna gradska svota za taj projekt zapravo je puno veća, jer uzme li se u obzir da je Grad platio izradu projekta rotora te projekta pratećih nogostupa i pješačko-biciklističkih staza te javne rasvjete na rotoru, ukupni gradski trošak penje se na 1,5 milijuna kuna. Što se Ivanca tiče, riječ je o kapitalnom ulaganju koje će osigurati veću sigurnost u prometu ali i suvremeno rješenje ulaska u gradski centar, u Poslovnu zonu, na benzinske crpke i u poslovne krugove okolnih tvrtki. Pažnju pobuđuje i podatak da će se na dijelu dionice podići i zaštitna ograda protiv buke.

   

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

JO
JohnDoe
15:39 01.08.2012.

Zar nema u Ivancu ništa drugo osim izgradnje rotora, završetka asfaltiranja Poslovne zone...cijelu godinu se provlači jedan te isti materijal, a ako me ne vara pamet, rotor je trebao biti napravljen još u svibnju. Još niste objavili (ponovno) tekst da će uskoro krenuti polaganje završnog sloja asfalta u Lančiću (početak godine, do sredine lipnja, pa do kraja srpnja). I od kud taj podatak o desetak teških nesreća? Stanujem 100 metara od tog raskršća i ne sjećam se više od 5-6 nesreća i to lakših.