Uspjeh

Nagrada – ulaznica na tržište u zemlji s više od 38 milijuna ljudi

Foto: ''
Nagrada – ulaznica na tržište u zemlji s više od 38 milijuna ljudi
13.09.2010.
u 16:50
– Hrvatsko tržište premalo je za ostvarenje naših strateških ciljeva i zato stalno jačamo izvoz – kaže Irena Delmonego, iz marketinškoga odjela
Pogledaj originalni članak

Za cipelice za djevojčice iz dječjeg programa Froddo, koji za domaće i svjetsko tržište ostvaruje ivanečka Tvornica obuće Ivančica, na poznatom Sajmu obuće i kožne galanterije BTS-u u poljskom gradu Poznanu dodijeljena je zlatna medalja za dizajn i funkcionalnost.

Ta će nagrada uveliko pomoći najvećem hrvatskom izvozniku obuće da svojim proizvodima uđe na golemo poljsko tržište.

– Na BTS-u svoje je proizvode osim Ivančice predstavilo nekoliko velikih hrvatskih proizvođača obuće, Bambi, Galko i Mr. Joseph. Svi mi u poljskom tržištu vidimo velik potencijal za plasman svojih proizvoda. Budući da je cipela Ivančice osvojila zlatnu medalju, vjerujemo da će nam to biti ulaznica na to veliko tržište, u zemlji se više od 38 milijuna stanovnika – izjavila je Irena Delmonego, zaposlena u marketinškom odjelu.

Da uspjeh nije slučajan, pokazuje i podatak da se ivanečke dječje cipele prodaju u svim zemljama u našoj regiji, ali i u Australiji, Rusiji, Francuskoj, Njemačkoj, Italiji, Nizozemskoj, Kazahstanu, Ukrajini, Engleskoj i Grčkoj. Kako opstanak na takvim tržištima ovisi isključivo o kvaliteti i konkurentnoj cijeni, ivanečki obućari prisiljeni su neprestano ulagati u unapređivanje proizvodnje i dizajn obuće, pa su, među ostalim, nedavno uveli sustav upravljanja kvalitetom prema zahtjevima ISSO 9001:2008.

Da je tržište prepoznalo njihova ulaganja, potvrđuje i to što je Ivančica drugu godinu uzastopno nagrađena Zlatnim ključem kao najbolji hrvatski izvoznik u Austriju 2009. godine. Usto, njezin program dječje obuće i ove je godine dobio status superbrenda, a taj se status dodjeljuje samo najuglednijim robnim markama, koje su po mnogim karakteristikama ispred konkurencije.

– Hrvatsko tržište premalo je za naše strateške planove i zbog toga neprestano jačamo izvoz. Već sada u izvoznim poslovima Ivančica ostvaruje 65 posto ukupnih prihoda, a naša obuća prodaje se u više od 300 prodavaonica u svijetu. Širimo i mrežu na domaćem tržištu, gdje sada imamo devet vlastitih prodavaonica, a do 2015. godine planiramo ih imati 25 – dodala je Eda Rain, zaposlena u sektoru za istraživanje tvornice Ivančice.

Za svjetski uspjeh Frodda zaslužna je suradnja s poznatim talijanskom modnim dizajnerom, što nije čudno jer su Talijani gurui svjetske modne industrije. – Nadamo se i uspjehu na sajmu obuće u Milanu, ovog vikenda – otkriva Irena Delmonego i ističe da su u tvornici već počeli s proizvodnjom kolekcije za iduću godinu, za sezonu jesen i zima 2011. Tvornica Ivančica svoju prodajnu mrežu posve je osuvremenila, pa u tvornici ne kriju zadovoljstvo odličnom prodajom svojih proizvoda preko web shopa. Na mjesec ostvare promet 150.000 kuna, odnosno 4000 do 5000 kuna na dan.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.