VLAK SMRTI

Najveća enigma: Zašto putnički vlak 2506 nije kočio

Foto: Edina Zuko/PIXSELL
Najveća enigma: Zašto putnički vlak 2506 nije kočio
10.09.2022.
u 20:24
Ovo je bila jedna od rijetkih dionica na kojoj se moglo postići brzine od 160 kilometara na sat, a vjeruje se da je vlak u zaustavljenu kompoziciju udario sa 100 km/h ili više

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

NOVA FAZA SKUPLJEG HLADNORATOVLJA

Naoružavanje Europe i svijeta: Kako je oružje opet postalo najvažnija stvar na svijetu

Zadnjih nekoliko desetljeća mislilo se kako svijet mirno plovi prema općoj preobrazbi svih gospodarskih, društvenih, političkih i kulturnih životnih uvjeta i da se njegovoj sve većoj uzajamnosti i međuovisnosti ništa ne može prepriječiti niti je zaustaviti. Sada se svijet nalazi u novoj fazi grubljeg i kudikamo skupljeg hladnoratovlja, blokovske podjele šire su nego prije te s većim brojem jakih globalnih igrača i konfrontiranih saveza no ikada dosad

Ključne riječi


Komentari 15

BE
Berri
23:45 10.09.2022.

Neka HŽ stave video nadzor u kabinu strojovođe pa će im onda biti puno jasnije. Ako ZET ima video nadzor kod vozača tramvaja ne vidim razloga da HŽ ne stavi video nadzor u kabinu strojovođe.

Avatar prodao sam  ukrajnu
prodao sam ukrajnu
11:28 11.09.2022.

tako je to kada imate austrougarsku železnicu .

PV
prcko.vita
08:25 11.09.2022.

Stvar je tako jasna da jasnija ne može biti. Ljudski faktor. Nema kvalitetih ljudi, radnika, otjerali ste ih daleko na zapad sa malim plaćama, sada imamo eldorado, fali na svim frontama, od liječnika i medicinskog osoblja do strojovođa. Kvalitetnih radnika fali, to je glavni uzrok ove i mnogih budućih nesreća u budućnosti. Na žalost. Sada više nije dovoljno ni kada bi podigli minimalnu plaću na 1000 eura. Trebalo bi podići minimalnu plaću na 1500 eura, da ljudi krenu ostajati u Hrvatskoj i da se neki čak počnu i vraćati u Hrvatskoj. Inače nam slijedi užas i katastrofa.