VLAK SMRTI

Najveća enigma: Zašto putnički vlak 2506 nije kočio

Foto: Edina Zuko/PIXSELL
Najveća enigma: Zašto putnički vlak 2506 nije kočio
10.09.2022.
u 20:24
Ovo je bila jedna od rijetkih dionica na kojoj se moglo postići brzine od 160 kilometara na sat, a vjeruje se da je vlak u zaustavljenu kompoziciju udario sa 100 km/h ili više

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

CAROLA LEMNE

Švedska stručnjakinja: Ono što se događa u Švedskoj više je mentalna spremnost. Sada se zalihe opet skupljaju

Stvoren je ekosustav za suradnju znanosti i velikih tvrtki. Važne kompanije poput Ericssona ili AstraZenece imaju, primjerice, puno znanstvenika s kojima se na taj način može surađivati. Spotify je, primjerice, iznikao iz takve suradnje sa znanstvenicima tehničkih sveučilišta i malim poduzetnicima koji su iz rada za Ericsson učili i to znanje primijenili za stvaranje Spotifyja. I ta briljantna ideja promijenila je cijeli posao glazbe

Ključne riječi


Komentari 15

BE
Berri
23:45 10.09.2022.

Neka HŽ stave video nadzor u kabinu strojovođe pa će im onda biti puno jasnije. Ako ZET ima video nadzor kod vozača tramvaja ne vidim razloga da HŽ ne stavi video nadzor u kabinu strojovođe.

Avatar prodao sam  ukrajnu
prodao sam ukrajnu
11:28 11.09.2022.

tako je to kada imate austrougarsku železnicu .

PV
prcko.vita
08:25 11.09.2022.

Stvar je tako jasna da jasnija ne može biti. Ljudski faktor. Nema kvalitetih ljudi, radnika, otjerali ste ih daleko na zapad sa malim plaćama, sada imamo eldorado, fali na svim frontama, od liječnika i medicinskog osoblja do strojovođa. Kvalitetnih radnika fali, to je glavni uzrok ove i mnogih budućih nesreća u budućnosti. Na žalost. Sada više nije dovoljno ni kada bi podigli minimalnu plaću na 1000 eura. Trebalo bi podići minimalnu plaću na 1500 eura, da ljudi krenu ostajati u Hrvatskoj i da se neki čak počnu i vraćati u Hrvatskoj. Inače nam slijedi užas i katastrofa.