SKUPLJI I OD PELJEŠKOG MOSTA

Najveći infrastrukturni projekt u Hrvatskoj: U 2024. vlakom do Mađarske brzinom od 160 km na sat

Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Najveći infrastrukturni projekt u Hrvatskoj: U 2024. vlakom do Mađarske brzinom od 160 km na sat
12.03.2023.
u 21:12
Izvođač radova na dionici pruge Križevci - Koprivnica - državna granica s Mađarskom je Cengiz, čiji se dio radnika nakon potresa vratio u Tursku, što će utjecati na dinamiku radova u Podravini

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadžaj s potpisom.

Mjesečni pristup - 39 kn/mj

Pristup Večernji Premium sadržaju do otkazivanja, mjesečna naplata

  • Prvi mjesec 9 kuna (samo za nove korisnike)
Ključne riječi


Komentari 20

TO
tolitol
22:25 12.03.2023.

Ta pruga kad se konačno izgradi do Rijeke će Hrvatsku napokon staviti na kartu važnih europskih prometnih čvorišta za teretni promet. 160 km na sat u putničkom prometu je i više nego pristojna brzina za zemlju od 4 milijuna stanovnika koja na toj trasi povezuje nekoliko relativno malih aglomeracija. Nemamo preko 100 milijuna stanovnika poput Japana da nam treba Shinkansen, niti smo veliki poput Francuske ili Njemačke. Otprilike smo veličinom zemlja usporediva s jednom Švicarskom gdje su prosječne brzine vlakova od 100 do 120 kilometara na sat. To je posve normalno jer kome je normalnom može biti u interesu razvijati brzinu od 200 ili više kilometara na sat između kolodvora koji se nalaze na udaljenosti od nekoliko desetaka kilometara?

SL
slavenZadravec
21:43 12.03.2023.

Logično bi bilo da se spajamo sa suvremenom evropskom željezničkom mrežom na potezu Slovenija - Austrija, te preko Italije, a ne preko Mađarske. Na slučaju Ine smo vidjeli da mađarima ne možemo vjerovati. Možda jedanputa ako se nakon Orbana ponovo vrati prava demokracija.

KO
koraknaprijed
21:53 12.03.2023.

Profesionalnim kmecavcima i poraženi jugucima ništa ne valja ali koga briga,Hrvatska je tu cvate i napreduje u najboljoj i najjačoj grupi zemalja na svijetu,EU.