Max planck institut

Nakon nesreća ljudi izbjegavaju avion pa ceste postaju grobnice

Foto: Reuters/PIXSELL
Francuska,Germanwings
Foto: Reuters/PIXSELL
Andreas Lubitz
Foto: Reuters/PIXSELL
Germanwings zrakoplova nesreća
Foto: Reuters/PIXSELL
Germanwings
Foto: Reuters/PIXSELL
Andreas Lubitz zrakoplova nesreća Germanwings
Foto: Reuters/PIXSELL
Andreas Lubitz zrakoplova nesreća Germanwings
06.04.2015.
u 08:05
Druga crna kutija - Kopilot je ubrzavao zrakoplov prije nego što je udario u Alpe
Pogledaj originalni članak

Kopilot Germanwingsa Andreas Lubitz više je puta ubrzavao zrakoplov airbus A320 prije no što se zabio u Alpe, pri čemu je poginulo svih 150 ljudi u letjelici, pokazuje objavljena analiza snimke druge crne kutije. Francuski ured za istraživanje zračnih nesreća izvijestio je da je Lubitz namjestio autopilot za spuštanje i tako namjerno prouzročio najveću tragediju u povijesti njemačkog zračnog prometa.

Prva crna kutija sadržavala je zvučni zapis koji je otkrio da je Lubitz zaključao vrata kokpita kako se pilot ne bi mogao vratiti unutra i spriječiti tragediju. Već je otkriveno da je Lubitz bolovao od depresije te da je na internetu do posljednjeg dana prije kobnoga leta proučavao metode počinjenja samoubojstva i mehanizam vrata kokpita.

Letite i dalje bez straha

Nakon tragedije u francuskim Alpama čini se da se strah od letenja uvukao i u ljude koji su u zrakoplov dosad ulazili kao u autobus. Istraživač rizika s berlinskog Max Planck Instituta dr. Gerd Gigerenzer upozorava da bi sada najveća greška bila odustati od letova i više se voziti automobilom. – Sada je najbitnije da ljudi ne naprave pogrešku krivom procjenom rizika – kazao je profesor Gigerenzer u intervjuu za Focus navodeći primjer iz Sjedinjenih Država kada su nakon terorističkih napada 11. rujna 2001. mnogi Amerikanci odustali od letova i počeli putovati automobilom.

– U studiji smo dokazali da je u 12 mjeseci nakon 11. rujna poginulo 1600 više ljudi jer su zbog straha od letenja više putovali automobilom – ističe Gigerenzer. – Letite i dalje bez straha. Vjerojatnost da ćete stradati ako bez prestanka letite zrakoplovom jednaka je vjerojatnosti nesreće ako se automobilom vozite samo 20 kilometara. Nemojte biti zavedeni ovom strašnom nesrećom i ući u puno veći rizik – poručio je istraživač rizika Gerd Gigerenzer.

>>Druga crna kutija potvrdila da je kopilot Lubitz namjerno izazvao nesreću!

>>Kopilot Lubitz je 2009. Lufthansi rekao za 'tešku depresivnu epizodu'

>>Ime koje treba ostati zapamćeno: Heroj tragičnog leta Germanwingsa

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 29

MX
Mister X
10:31 06.04.2015.

ući u puno veći rizik """""ako ne plovite zrakoplovima""""" – poručio je istraživač rizika Gerd Gigerenzer. Koji je za to jako jako fino dobro super plaćen !

Avatar mama mia
mama mia
11:29 06.04.2015.

Koje glupodti, koliko nesreća i poginulih svaki da na cesti

L0
luena 01
09:28 06.04.2015.

Zar opet ,kad ce ovo prestat... ? Osoblje Lufthanse moze biti najljubaznije ali oni ne zaposljavaju pilote i copilote ... Avio kompaniji Lufthansi je bilo poznato zdravstveno stanje copilota A.L. Vorstand (direktor) aviokompanija su ga zaposlili kao copilota i stoga Luftansa snosi odgovornost jednako kao i on koji je skrivio smrt putnika i posade aviona u kojem je sam bio...Nikad nije smio bit copilot,ako vec u zracnom prometu onda na salteru otprema putnika i prodaja avionskih karti...