IZBORNI SPOTOVI

Nakon SDSS-a, izborne spotove lansirali HDZ i Restart: Jesu li uspjeli istaknuti adute?

Foto: Screenshot
Izborni spot
Foto: Screenshot
Izborni spot
Foto: Screenshot
Izborni spot
22.06.2020.
u 23:03
Budi što jesi, sigurna Hrvatska i trebamo novi početak nazivi su spotova
Pogledaj originalni članak

Nakon što je prvi SDSS objavio svoj izborni spot na početku kampanje, učinili su to HDZ i Restart koalicija. Jesu li uspjeli istaknuti svoje izborne adute, ocijenit će birači.

Svadba za novo vrijeme

SDSS je svoju kampanju nastavio u istom stilu kakva im je bila i kampanja za europske izbore, što znači vrlo uspješno jer, kako god tko doživio poruku iz njihova spota, duhovito, provokativno, lucidno, kratko i jasno, sasvim sigurno nikoga neće ostaviti ravnodušnim i bit će zamijećena. A to je temeljni cilj kojem teži svaka kampanja, a to nerijetko teško postižu i najveći politički igrači. U spotu od 36 sekundi prikazana je “Svadba po uputama za ‘novo normalno’ vrijeme” s napomenom da je spot inspiriran stvarnim događajem. Posluga obavlja zadnje pripreme za svadbu i na ulazu konobarica lijepi poruku za goste: “Molimo vas da na svadbi ne pjevate ustaške pjesme jer među gostima ima i Srba”, uz završnu pouku s potpisom SDSS-a: “Budi ono što jesi, poštuj ono što nisi.”

Foto: Screenshot
Izborni spot

HDZ se predstavio izbornim spotom u trajanju od minute i 36 sekundi, u kojem je narator i nositelj temeljne poruke predsjednik HDZ-a Andrej Plenković, pri čemu tekst na vizualno dopadljiv način prate prigodni kadrovi. Spot počinje HDZ-ovim sloganom “Hrvatska je sigurna zemlja”. Prvi dio spota posveta je zdravstvenim djelatnicima, trgovkinjama, vatrogascima... pri čemu se sugerira kako Plenković o njima razmišlja dok iz automobila promatra krajolik i obrazlaže zašto je Hrvatska sigurna zemlja: “Sigurna je jer imamo ljude velika srca. Jer trebaš imati srca da bi pobijedio strah, da bi došao na posao i kad svima prijeti opasnost, da bi pomogao nekome koga prvi put vidiš, da bi spasio tuđi život ne strahujući za svoj. Hrvatska je sigurna zemlja jer smo zajedno kad nam je najteže. Jer nas ima premalo da bi svatko mislio samo na sebe. Ali sigurnost nije samo očuvanje života i zdravlja. Naši ljudi žele biti sigurni da znamo voditi zemlju. Žele biti sigurni da znamo čuvati naše granice i naš okoliš; da znamo kako očuvati radna mjesta i stvarati nova; da je Hrvatska zemlja znanja, stručnosti i sposobnosti; da smo zemlja koja zna i može proizvoditi. Žele biti sigurni da smo zemlja koju prošlost ne opterećuje, a budućnost ujedinjuje”, završava taj dio spota, a zatim Plenković iskoračuje ispred okupljenih HDZ-ovih kandidata i, dok se izmjenjuju krupni planovi HDZ-ovih ministara, šalje završnu poruku: “Danas je Hrvatska sigurna zemlja, a mi smo sigurni da će Hrvatska iz novih izazova izaći još jača. Jer mi nećemo čekati da nam se budućnost dogodi, mi ćemo je sami stvarati. Jer smo sigurni da znamo, da možemo i da ćemo uspjeti zajedno”, s potpisom “Sigurna Hrvatska”.

 

Bez listi čekanja i siromaštva

Spot Restart koalicije sastoji se od sedam epizoda. Početna u trajanju od 30 sekundi ima poruku “Hrvatska treba novi početak”. U spotu se izmjenjuju kadrovi na vizualno sličan način kao i u HDZ-ovom spotu, prikazi obitelji, ribara, poljoprivrednika, mladih i starih, ali kod njih se ne pojavljuje nitko od političara niti oni izgovaraju popratni tekst: “Ljepota novih početaka u svima je nama – u novoj odlučnosti da svojoj obitelji pružimo bolje. U novoj hrabrosti da ostvarimo i najsmjelije snove. U novoj ustrajnosti na bolju budućnost i u novoj snazi da stvorimo napredniju zemlju. Hrvatska treba novi početak. Izađi i promijeni.” Svaka od epizoda serijala od po 10 sekundi sastoji se od sekvenci iz uvodnog spota pri čemu akteri “iskaču iz filma” obraćajući se publici kratkom porukom, u drugoj epizodi ljepši dio bračnog para treće generacije kaže: “Želim Hrvatsku bez listi čekanja!”, u trećoj ribar: “Želim Hrvatsku bez siromaštva!”, u četvrtoj mladi poslovni čovjek: “Želim Hrvatsku bez korupcije!”, cvjećarka: “Želim Hrvatsku bez uhljeba!”, poljoprivrednik: “Želim Hrvatsku bez nepravde!” i žena u sedmoj epizodi: “Želim Hrvatsku bez diskriminacije!”

Foto: Screenshot
Izborni spot

Most je nešto aktivniji na društvenim mrežama sa sloganom “Hrvatska se budi”, s kojim se potpisuju poruke koje šalju njihovi kandidati: “Stat ćemo na kraj ovršnoj mafiji!”, “Olakšat ćemo poslovanje paušalnim obrtima!”, “Ukidanje Državnog inspektorata”... Ostale stranke i koalicije društvene mreže zasad koriste za najavu izbornih predstavljanja i prenošenje objava s njihovih predizbornih aktivnosti.

>> Pogledajte i ovaj video: Marija Selak Raspudić i Dalija Orešković o pravu na pobačaj i Hodu za život

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 10

RE
RedTree
01:13 23.06.2020.

Zanimljiva činjenica za mlađe glasače: Sdp-ov glas u reklami je glas iz crtanog filma "Kralj lavova" glas onog zločestog lava Scara, koji je ubio kralja Musafu s hijenama i poslije proganjao malog Simbu.

RE
RedTree
01:39 23.06.2020.

Bilo bi bolje reći da Sdp svaki put kad dođe na vlast diže PDV za 2 posto, tako već dva puta. Da su nas zadnji put držali šest godina u recesiji, svjetski rekord među civiliziranim zemljama, što je rezultiralo s 200 000 radnih mjesta izgubljenih u privatnom sektoru. Da su nas zadužili brutalno, kreditni rejting odveli do razine "smeće", deficiti od 10-25 milijardi kuna godišnje, 200 000 ljudi otišlo van. Ostavili nam predstečajne nagodbe, najveću muljažu u povijesti Hrvatske. Sad opet ista ekipa samo s Bernardićom na čelu.

PA
patosam
23:38 22.06.2020.

potpaljuje vatru, vrijeđa Hrvasku koja mu daje novac. SKANDALOZNO.