Hrvatska se konačno okreće obnovi željeznica: Počinje projekt vrijedan 6 milijardi eura
Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.
Pretplatite se na sadžaj s potpisom.
Mjesečni pristup - 39 kn/mj
Pristup Večernji Premium sadržaju do otkazivanja, mjesečna naplata
- Prvi mjesec 9 kuna (samo za nove korisnike)
Tko je Boris Pistorius, najpopularniji njemački političar za kojeg vjeruju da će u budućnosti postati kancelar?
Pistoriusov deklarirani cilj bio je uspješno transformirati njemačke oružane snage i učiniti ih ponovno operativnim, dok je u isto vrijeme podupirao Ukrajinu
'U tome što žene imaju seksualnu slobodu postoji nešto vrlo, vrlo prijeteće za muškarce'
Lucy Cooke nazivaju nasljednicom Davida Attenborougha, a njezina istraživanja spolova u životinjskom svijetu, objavljena u knjizi “Bitch”, ruše višestoljetne mitove o ženskoj seksualnosti
Kirurg i TV voditelj kojeg su prozivali zbog promicanja pseudoznanosti u Trumpovom timu
Jedna od kontroverzi pojavila se s lijekovima za mršavljenje, kad se koristila njegova sliku i citati za prodaju proizvoda koji se lažno reklamiraju da pomažu u mršavljenju
'U smrznutim rovovima i gorućim stepama, borimo se za svoje pravo da živimo'
Zelenski kaže da će Ukrajina iduće godine proizvesti najmanje 30.000 dronova dalekog dometa i dodao da 40 stranih proizvođača oružja već radi u ukrajinskom obrambenom sektoru
Britanski premijer Keir Starmer pod paljbom: Za pokolj u Vukovaru na sudu tvrdio da je genocid, a o Gazi šuti
Sadašnji predsjednik britanske vlade Starmer zastupao je kao odvjetnik Hrvatsku 2014. u njezinoj tužbi za genocid protiv Srbije na Međunarodnom sudu u Haagu
Obnova i modernizacija željeznice kasni. Dijelom se može pronaći opravdanje jer je trebalo ulagati u autoceste, potom su modernizirani aerodromi i pomorske luke. Ulaskom u europske koridore stvorene su financijske pretpostavke za značajnije ulaganje u željezničku infrastrukturu. Valorizacija značaja luke Rijeka bitno ovisi o kvaliteti pruge Rijeka-Zagreb-Botovo i dalje. Jedan od glavnih problema željeznica u Hrvatskoj je sigurnost. Neshvatljivo je da ima stotine nezaštićenih prijelaza. Građani ne znaju da se vlakovi moraju zaustaviti na pojedinim seoskim putevima kako bi strojovođa provjerio ide li neki traktor i sl. Što se tiče brzine putničkih vlakova imalo bi smisla sa Slovenijim i Srbijom koordinirati izgradnju za brzine preko 200 km/h na trasi Ljubljana-Zagreb-Beograd. Idealno bi bilo imati Maglev tehnologiju i brzine preko 300 km/h na toj relaciji, ali nije realno. Na ostalim dionicama u Hrvatskoj zbog konfiguracije terena brzine putničkih vlakova do 160 km/h s u redu. Ali treba ići na značajnije povećanje razine kvalitete, prije svega točnosti. A usluga u vlaku mora biti kao u avionu ili bolja jer uvjeti u vlaku su drugačiji. A što se tiče autocesta, na mnogim dionicama je ograničenje 80km/h zbog lošeg kolnika koji se ne održava. Koncesionaru štede i zgrču veliki profit. Dionica Zagreb -Varaždin je u komi, dijelovi dionice Bosiljevo-Rijeka. .Zagrebačka obilaznica. Mjestimični radovi nisu dovoljni.