Kolumna

Napadati Milanovića i Tomaševića jer ih ne štiti partitokratsko-shizofreni grudobran kriva je strategija u kockanju s budućnošću

Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Napadati Milanovića i Tomaševića jer ih ne štiti partitokratsko-shizofreni grudobran kriva je strategija u kockanju s budućnošću
29.10.2023.
u 23:24
To što je Zagreb prljav, nije slika sposobnosti gradonačelnika, nego slika kulture onih koji u Zagrebu žive

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača