Problemi investitora

'Nećemo ulagati u RH dok ne riješite slučaj Jujnović!'

Foto: Tino Jurić/Pixsell
Stanica za tehnički pregled vozila u Sinju
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Mate Jujnović
20.11.2013.
u 19:54
Mate Jujnović sklopio je ugovor za gradnju stanice za tehnički pregled u Sinju u koju je uložio 15 mil. kn, a ne može dobiti dozvolu za rad
Pogledaj originalni članak

Hrvatski iseljenici u Novi Zeland poslali su dopis premijeru, predsjedniku države, predsjedniku Sabora te ministru Ranku Ostojiću u kojemu su ih upozorili na slučaj Mate Jujnovića, povratnika u Hrvatsku, koji je uložio 15 milijuna kuna u sinjsku stanicu za tehnički pregled vozila, a ne može dobiti dozvolu za rad.

“Strahujemo da je Hrvatska i dalje nesigurna zemlja za ulaganje privatnog kapitala, zemlja u kojoj vlada nepotizam, korupcija i ucjenjivanje ljudi s poduzetničkim ambicijama i poštenim namjerama”, napisali su i zatražili da se Jujnoviću omogući rad “kako bi razuvjerili Hrvate na N. Zelandu u odluci da do daljnjeg ne ulažu novac u domovinu”.

Mate Jujnović vlasnik je Autoprijevoza Sinj, u čijem sastavu je stanica za tehnički pregled vozila za koju je još 1999. sklopljen ugovor s Croatia osiguranjem i Centrom za vozila Hrvatske po kojemu mu je stanica dana na rok od 15 godina.

– U ugovoru stoji “da su stranke suglasne da za vrijeme trajanja ugovora neće otvarati nove stanice za tehnički pregled na području Sinja, ali da istu mogu dislocirati”. Ugovor istječe 15. srpnja 2014. – pokazuje Jujnović dokumente.

Jujnović: Dozvole sam čekao dvije godine, oni su ih dobili u dva dana

Međutim Centar za vozila obavještava AP Sinj da je potrebno povećati kapacitete stanice i uvesti novu tehnološku liniju, za što nije bilo prostora u postojećoj pa se Jujnović odlučuje sagraditi novu samo 200 metara dalje od postojeće. Od MUP-a je tražio odobrenje za premještaj, na što ima pravo. U isto vrijeme, obavještava Centar za vozila i CO da nova stanica s tri tehnološke linije ispunjava sve uvjete za rad te od njih traži da se presele u nju. Međutim, nakon što je AP Sinj zatražio dozvolu za gradnju, i CO je tražio odobrenje za gradnju stanice.

–  Dozvole sam čekao dvije godine, oni su ih dobili u dva dana – kaže Jujnović. Nakon što su oni dobili dozvolu, MUP je 2012. raspisao natječaj za gradnju nove stanice, koji je poništen jer AP Sinj traži premještaj postojeće. Nakon toga, ponovno ga raspisuje u srpnju 2013. iako još nije odlučio o zahtjevu Autoprijevoza te iako nisu ispunjeni uvjeti za gradnju nove stanice, s obzirom na to da broj vozila u Sinju opada, a ne raste – kazuje Jujnović. No, za najpovoljnijeg ponuđača izabrano je Croatia osiguranje koje gradi treću stanicu! Ta stanica, tvrdi Jujnović, ne ispunjava tehničke uvjete, ali su ipak dobili sve dozvole.

– Ja ne znam poslovati na ovaj način. U Sinju mi nisu htjeli dati dozvole sve dok im Zagreb nije to odredio. Onda su mi naredili da gradim atomsko sklonište. Sada imam jedini stanicu za tehnički u Hrvatskoj s atomskim skloništem – ogorčen je Jujnović.

MUP odgovara da su natječaj za gradnju nove stanice za tehnički pregled raspisali nakon što AP Sinj nije u zadanom roku od šest mjeseci povećao kapacitet stanice te su kao najpovoljnijeg ponuđača izabrali Croatia osiguranje.

– Natječaj za gradnju nove stanice proveden je u skladu s propisima, transparentno i isključivo zato što “stara” stanica svojim standardima i kapacitetima nije zadovoljavala stvarne potrebe građana – napisali su iz Ravnateljstva policije. Ujedno, kažu kako MUP zahtjev za preseljenje stanice nije dobio od stručne organizacije, Centra za vozila Hrvatske.

>> Država odbila Britance koji bi uložili 32 mil. eura

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 16

DU
Deleted user
20:11 20.11.2013.

E Jujnovicu,pa gdje si ti ostarijo,a ni si dosao pamet,pa zasto si otiso na N.Zeland,trbuhom za kruhom,pa ni do dans se nista promjenilo,na nasem balkanu,moras potrositi,nekoliko miljona kuna s lopovima i drzavnom aparatu,da bih dobijo nesto......

Avatar Point_of_view
Point_of_view
22:36 20.11.2013.

Treba liberalizirati trziste kao sto se je u Njemackoj dogodilo prije 10-tak godina, pa sad osim TÜV-a imate na stotine drugih firmi koje isto vrse tehnicki pregled automobila. Zasto to isto nebi bilo moguce i u Hrvatskoj? Pa neka onda trziste odredi tko ce prezivjeti a tko propasti.

Avatar kilo
kilo
20:30 20.11.2013.

U državi gdje se vrh vlasti upinje sačuvati od suđenja ubojice je takvno nešto normalna stvar. Nakon rješenja sramote zvane Lex Peerković bi se mnogo toga moglo promijeniti na bolje.