U prometnoj nesreći koja se dogodila na križanju Branimirove i Držićeve ulice u Zagrebu poginula je jedna osoba.
Vozač mopeda naletio je na mikser za beton koji ga je pregazio i na mjestu usmrtio.
>> Kod Fažane poginuo 40-godišnji motorist
U prometnoj nesreći koja se dogodila na križanju Branimirove i Držićeve ulice u Zagrebu poginula je jedna osoba.
Vozač mopeda naletio je na mikser za beton koji ga je pregazio i na mjestu usmrtio.
>> Kod Fažane poginuo 40-godišnji motorist
"Mi nikoga nećemo napadati, ali da nikome ne padne napamet da ponovo izvrši agresiju na našu zemlju", istaknuo je Vučić. Priznajući da je Hrvatska razvijenija država, Vučić tvrdi da Srbija raste puno brže od zapadnog susjeda i da se ta razlika smanjuje
Budući da je registrirani vozni park gotovo identičan u cijeloj Europi, ovi su podaci relevantni i za druge europske kupce koje zanima pouzdanost rabljenih automobila
‘Unose potpuno nove madrace i postavljaju ih svake večeri s plastičnim prekrivačima i čistim plahtama'.
Tamo gdje je tempo sporiji, a svatko svakoga poznaje, vlada posebno ozračje zajedništva i međusobne suradnje. U malim hrvatskim mjestima poštari i poštarice često su svima dobri znanci, uvijek spremni pomoći u rješavanju nekog problema. Donosimo priče iz četiri hrvatske regije.
Kako bi se zadovoljile sve veće energetske potrebe, očekuje se da će LNG igrati ključnu ulogu u prijelazu na čistiju energiju, posebno u Europi.
'Mikser'?!? 'Mikser' se inače piše 'mixer' a 'novinar' vjerojatno misli na kamion s mješalicom za beton. Dno dna pismenosti i novinarstva. Niti znaju strane jezike, niti znaju Hrvatski, ali glavno je da tuđicama zasipaju čitalaštvo kako bi stvorili dojam stručnosti.
Vozac skutera naletio na mjesalicu??? A da nije obrnuto?
Od kad je preuređeno križanje Branimirova – Heinzlova, ovo raskršće je postalo katastrofa kolike su gužve i samo je bilo pitanje vremena kad će početi problemi, jer očito nitko ne razmišlja 'dalje od nosa'. Npr. dosta prometa se preselilo sa Heinzlove i Vukovarske na Branimirovu, jer je vjerojatno procjena da je lakše skrenuti iz Branimirove u Držićevu nego iz Vukovarske (što je vjerojatno i točno). S druge strane, traka za lijevo skretanje iz Branimirove u Držićevu je prekratka, a bez problema se mogla produljiti. Slično, nema više potrebe da postoje dvije trake za skretanje iz Branimirove u Šubićevu, jer puno više vozila nastavlja ići ravno i onda se i tamo isto stvaraju poprilične kolone.