ORGANSKI RAST

Nestléu u prvom kvartalu ukupna prodaja rasla 5,6%, a cijene 9,8%

Foto: Reuters/PIXSELL
Nestléu u prvom kvartalu ukupna prodaja rasla 5,6%, a cijene 9,8%
25.04.2023.
u 15:35
Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i BiH, rekao je pak da su ponosni na ostvareni organski rast od 8,1% u Hrvatskoj u prvom tromjesečju 2023.
Pogledaj originalni članak

Ukupna prodaja Nestléa, najveće prehrambene kompanija na svijetu, u prva tri mjeseca 2023. godine u odnosu na isto razdoblje lani porasla je za 5,6 % - i to na 23,5 milijarde CHF (u 2022. iznosila je 22,2 milijarde). Devizni tečajevi smanjili su prodaju za 4%, a neto nabave imale su pozitivan učinak od 0,3%, prioćili su iz te kompanije.

Organski rast dosegao je 9,3 %, čemu su doprinijela brojna geografska područja i kategorije. Cijene su pak rasle 9,8 %, što upućuje na značajnu inflaciju troškova, objašnjavaju. Izvršni direktor kompanije Nestlé Mark Schneider kaže kako je snažan organski rast u prvom tromjesečju rezultat napornog rada na očuvanju volumena kroz jak diverzificiran portfolio.

- Napori usmjereni na optimizaciju portfelja i odgovorno određivanje cijena pomogli su ublažiti postojeće pritiske uzorkovane dvogodišnjom inflacijom troškova. Nastavili smo s postojećim upravljanjem portfeljem te ostvarili zajedničko partnerstvo posvećeno segmentu smrznutih pizza u Europi. Ovo novo partnerstvo pruža najbolju moguću platformu za razvoj punog potencijala navedenog segmenta poslovanja - istaknuo je

Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i BiH, rekao je pak da su ponosni na ostvareni organski rast od 8,1% u Hrvatskoj u prvom tromjesečju 2023.

- Navedeno je rezultat velike predanosti, usredotočenosti i odgovornosti cijelog tima. Bilježimo vrlo pozitivan, dvoznamenkasti rast i razvoj kategorija žitarica za doručak i hrane za kućne ljubimce, a dobri rezultati ostvareni su i u ostalim kategorijama Nestléa. Sve to odražava fleksibilnost i predanost u ostvarivanju naših ambicija. Nastavit ćemo raditi na postizanju još boljih rezultata do kraja 2023. - napomenuo je Laurentiu-Florin Dimitriu.

Kad je riječ o kategorijama proizvoda, proizvodi Purina PetCare najviše su pridonijeli organskom rastu, i to zahvaljujući snažnom zamahu znanstveno utemeljenih i vrhunskih robnih marki Purina ONE, Purina Pro Plan i Friskies. Što se tiče kave, zabilježen je visok jednoznamenkasti rast prodaje za Nescafé, Starbucks i Nespresso. Prodaja povezana s e-trgovinom porasla je za 13,6 % te je dosegnula 16,2 % ukupne prodaje Grupe.

Iz Nestléa kažu kako u ovoj godini očekuju se organski rast prodaje od 6-8% i osnovnu maržu operativne dobiti od 17-17,5%. Očekuje se da će dobit po dionici u stalnoj valuti porasti između 6 i 10 %.
 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.