Turizam

Nezavisni vijećnici o stvarnoj slici liburnijske turističke sezone

Foto: Ilustracija: Goran Kovacic/PIXSELL
Nezavisni vijećnici o stvarnoj slici liburnijske turističke sezone
13.10.2014.
u 13:03
Opatijski vijećnik Ernie Gigante Dešković ukazuje na značaj promocije.
Pogledaj originalni članak

Nezadovoljni rezultatima liburnijske turističke sezone nezavisni vijećnici iz Opatije i Lovrana Ernie Gigante Dešković i Drago Korošak te Grupa za Kastav i Grupa za Dragu odlučili su se oglasiti priopćenjem.

"Kakvo je stanje u turizmu u Lovranu pokazuje podatak da su ovog ljeta turiste dočekale kuće "duhova": hotel Splendid sa depandansama, Villa Marina, hotel Jadran, Lauriana, hotel Mirama, Vila Lovor i Toplice. Bili su to nosioci turizma, a danas predstavljaju ekološku i sigurnosnu opasnost. O ovom problemu pisao sam i Saboru, predsjedniku Republike, bilo je na stotine novinskih članaka i upoznati su svi koji bi mogli utjecati na promjenu ovog žalosnog stanja, ali problem je ostao. Stanje s plažama je također loše. Najljepša i najveća lovranska plaža Medveja počela se uređivati tek u srcu sezone, početkom kolovoza otvoren je jedini sanitarni čvor, bez ijednog tuša, kao i ugostiteljski objekt Skiper, potom zatvoren pa opet otvoren. Plaža je podijeljena u dvije "ratne zone" LRH i Hemingway, koji vode parnice kojima se ne vidi kraj, a lovranski turizam ispašta. Peharovo i Kvarner daju se u minimalan najam po jednu godinu, a kako je isplativost samo 3 mjeseca sezone, sve to unaprijed daje računicu koja odbija zakupce u bilo kakvu investiciju i dopunske sadržaje, a sve bi se riješilo da se zakup daje na barem 5 do 10 godina", naveo je lovranski vijećnik Drago Korošak.

Turistički djelatnik Vili Jeletić upozorava kako podaci gospodarstvenika govore da su ovogodišnji gosti trošili manje. "Destinacija gubi na atraktivnosti te kako bi se krpale rupe po sniženim se cijenama daju puni pansioni, to pak privlači određeni profil gostiju koji po gradu troše malo, i evo nas u začaranom krugu. Na Kvarneru gosti najdulje borave na otocima, a kada dođu u Opatiju brzo odlaze, a ove se godine pokazalo i da nam sezona visi o niti ukoliko imamo dva kišna oblaka", rekao je turistički djelatnik Vili Jeletić.

Opatijski vijećnik Ernie Gigante Dešković ukazuje na značaj promocije. "Posao TZ-a je oplemeniti ponudom i promovirati destinaciju. Svatko ozbiljan tko želi dobro i TZ-u i opatijskom turizmu shvaća ovogodišnji rezultati nisu najbolji te treba forsirati poboljšanje. Kako poboljšati sezonu? Samo treba pogledati oko sebe. Pula si je uspješno produžila sezonu s glazbenim festivalima. Zadar si je poboljšao sezonu s tzv. ponudama po gradskim ulicama. Slično su radili Split i Makarska. Ako mogu svi oni, ako može Pula u antičkoj areni, ne vidim razlog zašto ne može Opatija. Sve je samo stvar volje, imati kompetentne ljude na odgovornim mjestima i shvaćanja da živimo u 21. stoljeću gdje nam turistički temelj ne može biti tek Franjo Josip, već serija događaja europske razine i oživljavanje grada danju i noću. Ukratko, Opatiju vratiti kakva je ne tako davno bila", napomenuo je Gigante Dešković. 

>> U visoko turističko društvo Jadran bi prvo visokim cijenama

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.