Tvrdnju HŽ-a da je odron kamenja uzrok prošlotjedne nesreće u Zalesini, na dijelu željezničke pruge Moravice - Rijeka, u kojoj je poginuo 43-godišnji strojovođa Damir Domitrović, a teško ozlijeđen njegov 22-godišnji pomoćnik Mario Ostojić, predsjednik Sindikata strojovođa Hrvatske Nenad Mrgan, njegov zamjenik Dalibor Petrović i Miroslav Krulčić danas su u Rijeci bili jasni - nije došlo do odrona kamenja, već se srušio potporni zid, dakle građevinski objekt! Stoga od Uprave HŽ-a, koja je došla prije godinu dana i ne može biti odgovorna za nesreću, traže da u nekoliko dana imenom i prezimenom nađe odgovorne, jer će u suprotnom, i ona postati odgovorna, poručio je Mrgan. Remont lijevog potpornog zida i tunela je obavljen, ali za remont desnog potpornog zida, kažu u Sindikatu strojovođa Hrvatske, novca nije bilo. Pitaju zašto nije napravljen novi potporni zid jer su tijekom remonta tunela ondje bili teško stojevi koji su ga, moguće, oslabili. Koliki su razmjeri nesreće mogli biti govori i podatak da je 20-tak minuta kanije ondje trebao proći brzi vlak, kazali su. Istragu, uz policiju, tvrde, umjesto neovisnih tijela, provodi željeznički organi koji za takvo što nisu kvalificirani niti osposobljeni.
- Netko je s više pozornosti trebao pregledati to i ostala mjesta, nadamo se da će se istragom ustanoviti da se potporni zid odvojio od zemlje - kazao je Mrgan. Ne otkrivajući imena, u Sindikatu strojovođa Hrvatske izjavom kako je “nemoguće da netko može kopati po pruzi, a da nema potrebne dozvole”, dali su naslutiti kako opravdano sumnjaju na propuste. Petrović je dodao kako se iz dozvola i projekata vidi tko je što napravio i jesu li oni ispoštovani i dobro provedeni. Želimo znati tko je odgovoran za smrt strojovođe Damira Domitrovića, kazao je Petrović, u čiju su čast danas, upravo u vrijeme njegova pogreba u 10 sati na jednu minutu strojovođe u cijeloj Hrvatskoj zaustavili vlakove i ispratile ga sirenama. U Sindikatu strojovođa Hrvatske još su jednom upozorili kako nije učinjeno ništa za osiguranje kritičnih mjesta na hrvatskim prugama, ukazali su na loše stanje unutar HŽ-a, zastarjelost vlakova i nužnost boljeg, redovitog i time jeftinijeg održavanja infrastrukture. Kako mi to radimo povrđuje slučaj, kazao je Petrović, 15-metarskog mosta na željezničkoj pruzi Križevci - Dugo Selo, čije je bojanje trajalo puna tri mjeseca.
Da slušao sam onoga kako kaže da je prije nekoliko dana izvršena kontrola. Tko i kako ju je izvršio? Kod nas kontrola na kontrolu, a sve sam pizd.rije. Hvala bofu da nije bilo gore, no i to je pitanje vremena. Svi se bave politikom, odnosno sami sobom, a ne potrebama građana. Troše na šminkanje, a ne na lijekove.