brzo otklonjeno

Nije vam radio internet? Iz Optime javljaju da su imali poteškoća koje su brzo otklonili

Foto: Thinkstock
Nije vam radio internet? Iz Optime javljaju da su imali poteškoća koje su brzo otklonili
15.11.2020.
u 16:23
No, problemi nisu dugo trajali te su se 20ak minuta nakon ponovno oglasili i izvijestili kako su poteškoće uspješno uklonjene.
Pogledaj originalni članak

Optima Telekom svoje je korisnike putem Facebooka u nedjelju nešto prije 16h obavijestio kako su trenutno prisutne poteškoće u pristupu korisničkom centru. 

- Poštovani korisnici, trenutno su prisutne poteškoće u pristupu našem korisničkom centru. Naš tim aktivno radi na otklonu istih pa vas lijepo molimo za razumijevanje – izvijestili su.

No, problemi nisu dugo trajali te su se 20ak minuta nakon ponovno oglasili i izvijestili kako su poteškoće uspješno uklonjene. 

 - Dragi korisnici, poteškoće u pristupu korisničkom centru Optima Telekoma su otklonjene te nas možete nesmetano kontaktirati na besplatni broj telefona 0800 0088 te na chat, viber ili društvene mreže - napisali su potom. 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

Avatar JPlesi
JPlesi
02:01 16.11.2020.

jedan iskreni savjet svima....radi se o slijedećem...promijenio sam operatera i prešao na drugog iako je to sve danas isto samo navlakuše sve...no stvar je slijedeća..! nakon što sam prešao na drugog operatera sa B-neta sad je to sve A-1 rečeno je da će biti jeftinije kakti..?? no ipak se desilo da su sve to lažirali samo da navuku pod maskom brži internet i jeftiniji ali na žalost nije...prvi račun nakon prelaska je bio isti kao i prijašnjeg operatera s time da su mi poslali zakašnjeli račun uz opomenu kašnjenja..što je suludo ..?? dakle kasnili sa računom koje inače redovno plaćam da bi mi uz njega poslali i opomenu ..nakon što sam se žalio a i jako teško dobio telefonski bilo koga od njih rekli su i nešto smuljali da su to neki zaostaci oko prenosa na druog operatera...došao je račun i ponovno uz njega neka zakasnina o plaćanju i kamata ..?? što je opet neka njihova nebulozna laž...pa se pitam do kada će slati opomene koje zapravo niti nisu moje nego radi njihovog nemara i nekog od njih...ima li to više smisla i svrhe prelaziti na drugog operatera kad lažu kad zinu..??..na početku vam prodaju laži a onda to sve izokrenu i dobro naplate...pa ti onda vjeruj i plaćaj kakti jeftinije ...u ovoj državi više ne znaš tko više laže i krade ...