SKUPO LJETOVANJE

Nijemci i Austrijanci pišu o cijenama u Hrvatskoj: 'Pozamašna svota mi je bila teška za želudac'

Foto: Zvonimir Barisin/PIXSELL
Split: Grad je pun turista uoči početka Ultra Europe 2023 Festivala
Foto: Zvonimir Barisin/PIXSELL
Split: Grad je pun turista uoči početka Ultra Europe 2023 Festivala
Foto: Hrvoje Jelavic/PIXSELL
Šibenik: Turisti?ke gužve za šibenske otoke
13.07.2023.
u 22:48
Osim zbog smještaja i hrane, spomenute su i primjedbe turista zbog cijena dnevnih ležaljki. Naime, ističe se kako njih turisti plaćaju i 40 eura
Pogledaj originalni članak

Mnogi turisti šokirani su cijenama ljetovanja u Hrvatskoj te se zbog toga više ne žele vratiti na hrvatska turistička odredišta, pišu to njemački i austrijski mediji te prenose primjedbe građana. Mediji TZ i Merkur, primjerice, ističu kako je smještaj poskupio za 30 posto te prenose izjavu predsjednice Udruge obiteljskog smještaja Hrvatske Barbare Marković.

Ona je, kako prenose, rekla da je Hrvatska “skuplja od konkurencije 25 posto – ne samo za noćenje, nego i za svu drugu relevantnu ponudu”. Mediji, uz to, navode kako je Hrvatska dosad bila tipična destinacija za obiteljski odmor i zalagala se za masovni turizam, navodi Fenix magazin.

VEZANI ČLANCI:

“Deset neukusnih ćevapčića, šaka smrznutog mesa i malo pivo koštali su me nešto manje od 25 eura. Zaokružila sam račun na 25 eura, ali pozamašna svota mi je stvarno bila teška za želudac”, navela je žena iz Beča koja je ćevape platila 17,50 eura, a pivo sedam. Njezinu su izjavu prenijeli njemački i austrijski mediji.

Osim zbog smještaja i hrane, spomenute su i primjedbe turista zbog cijena dnevnih ležaljki. Naime, ističe se kako njih turisti plaćaju i 40 eura.

VIDEO Austrijanku šokirale cijene pizze na Jadranu: 'Pa to je skuplje od Austrije!'

 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 129

RU
Rumpelstinski
01:37 14.07.2023.

Problem je kad jednom izgubiš gosta, taj se više ne vraća. Plus taj gost radi negativnu reklamu gdje god stigne, na poslu, kod prijatelja itd. Ova sezona je pucanj u stopalo. Mnogi toga nisu svjesni.

EJ
ejStef
07:37 14.07.2023.

Negativna reklama je puno razornija od bilo kakve promocije. Ideja oderi ih sad, jer pitanje da li će doći sutra, sama po sebi onom koji to radi čini se ispravna, jer isti gost sigurno neće sutra doći... No, ista ta ideja šteti i svima ostalima, danas kroz razne medije, više nego ikada vrijedi ona - dobar glas daleko se čuje, a loš još i dalje. Ovo stvarno izgleda kao da si pucamo u stopalo. Jednom kada se stekne takva reputacija, jako teško će se to ispraviti... Problem u svemu tome je taj da mi niti nemamo infrastrukturu za bogatu klijentelu, čak i Dubrovnik je po tome upitan. A ovom politikom tjeramo sve druge goste. Problem je da svaka selendra želi biti Monte Carlo, a bez ikakve podloge, svaki pajzl ponaša se kao da ima 3 Michelin zvjezdice... Jedna Italija ima veliki raspon cijena, nije svaka birtija na Trgu Sv. Marka u Veneciji, pa da uz lošu uslugu i kvalitetu naplati nebulozne cijene. I Francuska i Španjolska i Grčka i svi ostali isto tako. Vani su to izuzeci, a kod nas je situacija obrnuta, izuzetak je dobra hrana i usluga po normalnim cijenama.

Avatar ♌
23:33 13.07.2023.

Mi ranimo odojak 4-5 mjeseci i dobijemo isto tolko kolko on dobije za jednu noć što iznajmni apartman/sobu.