Njemačka je najvažnije emitivno tržište za Hrvatsku s kojeg je lani ostvareno 30% ukupnog broja noćenja stranih turista. Ove godine očekujemo još bolje rezultate zahvaljujući izvrsnoj suradnji s njemačkim ADAC-om temeljem memoranduma o razumijevanju koji smo potpisali prije samo pola godine. Uz već dogovorene aktivnosti, očekujemo da će taj memorandum potaknuti i poboljšati daljnju suradnju.
Jedan je od dobrih primjera i suradnja ADAC-a s Jadrolinijom koja će omogućiti dostupnost karata za međunarodne linije Jadrolinije putem web platformi ADAC-a. Inače, i ove godine brojni turoperatori i agencije u Njemačkoj, a osobito u Bavarskoj, iz koje nam tradicionalno dolazi velik broj njemačkih turista, prepoznaju Hrvatsku kao destinaciju kvalitetne i autohtone turističke ponude. Posebno je vrijedan njihov doprinos u proširenju ponude na destinacije u Hrvatskoj koje još nisu dovoljno poznate njemačkim turistima, kaže ministrica turizma Nikolina Brnjac nakon sastanaka u Münchenu s predstavnicima ADAC-a i tamošnjih turoperatora, čiji je cilj posjeta turističko pozicioniranje Hrvatske kao održive destinacije s posebnim naglaskom na Slavoniju i Dubrovačko-neretvansku županiju.
Njemački su gosti već lani s 21,2 milijuna noćenja u Hrvatskoj dosegnuli broj iz rekordne 2019. Od početka 2022. bilo ih je 169.000, a ostvarili su 712.000 noćenja ili 12% manje nego 2019.
- Turistički promet s našeg najvažnijeg tržišta odvija se prema planu - kaže Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.
- ADAC je Nijemcima najvažniji izvor informacija kada govorimo o putovanjima u inozemstvo, zajedničke aktivnosti su pokrenute, a dio promotivnih kampanja počinje za koji dan. Suradnja je od velike važnosti, a u Münchenu smo razgovarali i s predstavnicima I. D. Riva Toursa, koji jedini u Njemačkoj gostima nudi Slavoniju, Baranju i Zagorje te ruralna i održiva područja koja su se u pandemiji pokazala kao iznimno tražen proizvod. Odlične povratne informacije dobili smo i od predstavnika FTI Touristika, koji su zainteresirani za jačanje suradnje kroz njihove interne kanale prodaje - otkriva Staničić.
VIDEO Turistkinja oduševljena "običajem" u Hrvatskoj: "Ne znam je li tako u velikim gradovima, ali ovo je divno."
Njemci i ostali ulagači prepoznaju Hrvatsku kao zemlju gdje mogu emotivno graditi apartmane 2m od mora a da vlast ne reagira.