Najveća svjetska turistička tvrtka TUI 'skinula' je od petka navečer s bankovnih računa svojih klijenata nekoliko tisuća eura i to zbog pogreške sa softverom. Greška je, kako navodi tvrtka u priopćenju, uklonjena, a novac će vratiti, prenosi Fenix-magazine.
Davatelj kreditnih kartica 'Barclay Card' na svojoj internetskoj stranici je potvrdio kako su neki klijenti imali neočekivane troškove na svojim kreditnim karticama od TUI-a.
– Radimo s TUI-jem na rješenju. Molimo vas da se suzdržite od daljnjih upita. Mi ćemo vas redovito obavještavati na našoj web stranici – napisali su iz tvrtke 'Barclay Card'.
No, najave tvrtke kako će se sve riješiti nisu pretjerano usrećile korisnike koji nikako nisu mogli doći do TUI-a. Pa su svoj bijes iskazali na Facebooku.
– TUI je s moje kreditne kartice neovlašteno uzeo više od 2.000 eura. Na telefonskoj sam liniji 45 minuta (!) I nikako da nekoga dobijem. Povjerenje uništeno – napisao je ljutiti korisnik Facebooka.
TUI je na svojoj web stranici objavio objašnjenje:
– U petak, 19. veljače i subotu, 20. veljače, klijenti TUI-a primili su netočne zahtjeve za autorizaciju svojih računa kreditnih kartica zbog ažuriranja softvera. Uzroci netočnih transakcija sada su utvrđeni i otklonjeni. Podaci kupaca nikada nisu bili ugroženi, vanjske smetnje mogu se isključiti (…) TUI će sada odmah otkazati ova netočna potraživanja. Daljnje aktivnosti kupaca, poput blokiranja kartice ili izvještavanja kod izdavatelja kreditnih kartica, nisu potrebne.
VIDEO: Srušeni dimnjaci Ciglane na Črnomercu
Pametni znaju čemu služe virtualne i jednokratne kartice.