Iskopi i radovi u ulici stvaraju nam velike poslovne probleme. Takav nam je posao da svakodnevno k nama moraju dolaziti veliki šlegeri koji teže oko 20 tona, a to je sada nemoguće. Nedavno nam je šleper stao na raskrižju, pa smo viličarima dovozili robu što je trajalo satima.
Zbog svega toga kasnimo s rokovima, radimo sa 30 posto smanjenim kapacitetom i zapravo se bojimo za posao - kazao nam je Ivan Kruljac, vlasnik Tiskare Ivan, jedan od obrtnika kojima je posao u krizi zbog radova za koje nitko ne zna koliko će još trajati.
Prolaze automobili
– Nitko nije protiv radova, dapače, trebalo je napraviti novi vodovod, kanalizaciju, ali smeta nas što nam nitko ne zna reći koliko će to još trajati. Mi obrtnici ne možemo tako funkcionirati. Prošli izvođači nam nisu čak htjeli osigurati nikakav prolaz, dok smo sa izvođačima koji su sada na terenu uspjeli dogovoriti da nam pomognu. No, šleperi svejedno ne mogu proći. Samo osobni automobili. Problem je što ne znamo do kada tako, pa da si znamo organizirati posao, prilagoditi se situaciji - pojasnio je Ivan Kruljac.
Slične probleme imaju i u obližnjem obrtu MB alati. Vlasnica Marijana Vojak kaže da im stranke moraju donijeti teške alate da bi ih nabrusili, zbog čega moraju vozilima doći do obrta, a to je do sada bilo nemoguće.
Pucale cijevi
– Cijevi od vodovoda stalno su nam pucale prijašnjih godina i stvarno su bile za otpis. Dobro je da su stavili nove, čak je i pritisak jači i više se toliko ne bojimo pucanja cijevi, ali nije mi jasno da nitko ne zna do kada će ti radovi trajati. Kao da nešto taje.
Čak su nam u jednom trenu rekli da bi sve mogli završiti do Uskrsa, što je užasno. Nitko nam nije rekao, barem poslao obavijest preko gradske četvrti ili već nekako, kada će radovi početi i završiti. Pa, ta je ulica duga nešto više od pola kilometra, nema nas tisuću da nas se ne može obavijestiti. Radnici se samo mijenjaju i firme, a rokove nitko ne zna - kazao nam je jedan od stanara.
Dodaju da za tako velik i obiman posao ima premalo radnika na terenu.
– Njih je tu svega nekoliko svakoga dana. Da bi stigli neke ozbiljne rokove, trebalo bi ih biti puno više i sa puno jačom mehanizacijom - smatraju stanari.
Večernjak je u kolovozu pisao da karlovačka tvrtka Vodovod i kanalizacija u projekt izgradnja cjevovoda Selce-Orlovac ukupne duljine četiri kilometra ulaže čak 4,5 milijuna kuna. Zamijenili su azbestno cementne cijevi sa plastičnim cijevima visoke kvalitete, a građena je i kanalizacija u Selcu. Tada je spominjan rok od 120 radnih dana, što bi značilo do bi posao trebao završiti idući mjesec.