slavonski pjenušac

Nisu im vjerovali, a slavonski par začepio im je usta: 'Samo treba malo hrabrosti'

Foto: Vjeran Žganec-Rogulja/Pixsell
vinogradi
Foto: Bojan Haron Markičević
HTZ slavonija
Foto: Dubrovnik FestiWine
Dubrovački vinogradi
01.04.2018.
u 11:50
U početku su proizvodili svega 200-tinjak boca za vlastite potrebe, no sada godišnje proizvedu 6000 boca i praktički su jedini ozbiljni proizvođači pjenušca na istoku Hrvatske.
Pogledaj originalni članak

Bračni par Goran i Gordana Josipović uspjeli su u svojem naumu iako im nitko nije davao šanse

Ušli su u posao proizvodnje pjenušca za kojeg nitko u požeškom kraju nije imao sluha. 

Naime, oni su svoju prepoznatljivost razvili tehnologijom proizvodnje od sorte od koje nitko još nije pokušavao učiniti nešto slično – graševine.

“Vi niste normalni! Tko je vidio da se u Slavoniji pije pjenušac?! Ako se za nešto može reći da će vrlo brzo završiti kao potpuni promašaj, onda će to biti vaša priča sa slavonskim pjenušcima!”. Tako su Goranu i Gordani Josipović iz Požege govorili u njihovom kraju kada su se odlučili okušati u proizvodnji pjenušca, piše Agroklub.

“Mora netko biti i prvi, negdje se mora i krenuti! Samo treba malo hrabrosti, ljubavi prema perlama i – želja za drugačijim. Što će nam još jedan pjenušac od chardonnaya”, pričaju Goran i Gordana koji su se proizvodnjom počeli baviti prije pet godina. Nije, kažu, uvijek bilo lako.

Učili na greškama

”Mi smo se učili proizvoditi pjenušac od graševine na svojim greškama, bilo je i prolijevanja, ali sve novotarije i pokuse smo uvijek radili na malim serijama, po 20-ak boca, tako da neuspjeh s tolikom količinom nikada ne bih nazvao – katastrofom", rekao je Goran.

U početku su proizvodili svega 200-tinjak boca za vlastite potrebe, no sada godišnje proizvedu 6000 boca i praktički su jedini ozbiljni proizvođači pjenušca na istoku Hrvatske.

Oni su u prosincu su svoje sugrađane iznenadili novim jumbo plakatom. Na plakatu dominiraju saksofon, čaša i boca Zlatnog pjenušca i natpis – ‘Music in the Glass’! Pjenušac će se zvati – Jazz, po glazbi koju oboje obožavaju. Saksofon na plakatu označio je ljubav njihovog sina koji ga svira.

A Goran i Gordana tvrde da su u Hrvatskoj originalni i po Brut rosé pjenušcu od kratkotrajno maceriranog – pinota sivog. I koji će se ubuduće zvati – Tango – po njihovom omiljenom plesu.

MLADI ODLAZE

Nepalci, Filipinci, Egipćani... Strani radnici pohrlili u hrvatski grad. Domaće stanovništvo bježi: 'Zatvorili smo šest škola'

Stanovništvo Vrgorske krajine većinom čine stariji i nemoćni ljudi, dok se mladi, u potrazi za boljim životnim uvjetima, sve češće sele u zapadnoeuropske zemlje ili na obližnju Makarsku rivijeru. Prema popisu stanovništva, grad Vrgorac s 27 mjesnih odbora broji 5.911 stanovnika, no stvarni broj stanovnika na terenu procjenjuje se između 3.500 i 4.000

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 12

DU
Deleted user
12:25 01.04.2018.

Sve super osim brandiranja. Zar nasi proizvodjaci ne mogu nazvati svoje proizvode ikako drugacije osim po vlastitom prezimenu i napraviti neku cool etiketu. Gledam australska i juznoafricka vina sa zanimljivim i prepoznatljivim imenima i etiketama. Kod nas samo neki bezvezni font i prezime.

DU
Deleted user
12:10 01.04.2018.

U zemlji koju godisnje posjeti 18 milijuna ljudi prodati 6000 litara pjenusca ne bi trebao biti probem - zar ne?

Avatar Moodleen
Moodleen
21:20 01.04.2018.

I onda za ilistraciju koriste vinograde u Podravini. Majstori novinarstva!