Potraga za 11 pomoraca s potopljenog broda Bourbon Rhode, među kojima je i šibenski kapetan Dino Miškić, i dalje traje. Do sada je pronađeno jedno tijelo. Iz francuske kompanije su potvrdili da se radi o jednom od pomoraca s broda kojega je prije nekoliko dana usred Atlantika zahvatio uragan Lorenzo, ali nisu otkrili identitet. Neslužbeno doznajemo da nije riječ o Miškiću.
Roditelji hrvatskog kapetana i dalje se nadaju da njihovog sina nije snašla takva sudbina te kažu kako Dino dovoljno poznaje more da bi preživio ovaj brodolom.
- Nitko nas nije nazvao iz kompanije. Daj Bože da to nije moj sin... Daj Bože! Majci mu je najteže, jadna ona. Stalno govori da je živ, da osjeća da je živ - kazao je kroz suze otac Mario za 24sata.
Prema riječima mještana Žirja, otoka na kojem Dino živi sa suprugom Natašom, Dinov otac iznimno je ponosan na sina koji je nakon zapošljavanja na brodu odmah počeo financijski pomagati svoje roditelje. Kažu kako Mario uvijek hvali sina i ističe da nesebično pomaže roditeljima.
Dino je radio za francusku tvrtku Bourbon za koji mnogi tvrde da je problematična. Mnoge je ova nesreća tako podsjetila na sličnu koja se dogodila prije nešto više od 10 godina. Da je tvrtka škrta i nije održavala brodove kako to nalažu standardi potvrđuje i Dinov prijatelj i kum Joško Mrvica.
- Na dokovanju nisu popravili gdje je upravo curilo more, a firma je forsirala moga kuma da mora stići u Georgetown trećeg listopada. Prvo, brod nije imao dovoljno goriva za izbjegavanje tog uragana koji je bio ogroman. Jedina šansa je bila da ide punom brzinom i da tako dođe na vrijeme u Georgetown, što bi značilo da je morao ići ispred uragana, ali u međuvrimenu, zbog curenja mora u makinu stao je jedan motor gdje više nije bilo mjesta za povratak. To vam je profesionalna informacija i naš svakidašnji problem zbog cijene nafte - rekao je za Morski.hr Mrvica.
- Brod posjeduje VDR ( crna kutija ), EPIRB koji je vani za aktiviranje distresa i dva radar transpondera koji se nose u splavi. Znači immersion suit i lifejacket su dva osnovna elementa za napuštanje broda. EPIRB, koji mora biti aktiviran jer je na hidrostatskoj kuki – nije nađen. Dva SART koji davaju radar signal drugim brodovima i avionima – nisu nađeni. To je osnova safety opreme na brodu! Imali su 4 liferafta i jedan fast rescue craft. Fast rescue craft im je bio toliko u kvaru da se ni u bonaci nije mogao spuštati - rekao je te dodao dodajući da su se preostale tri splavi aktivirale te da je to potvrdila posada.
VIDEO Nesreća broda Bourbon Dolphin
Nevjerojatno da nisu SART imali. Moguce je da ga nisu postavili na splav dok ne prodje uragan da ga more ne otrgne a i ima limitiran vijek trajanja.