izlaz iz krize

Nova strategija proizvođača skija

Foto: Deutsche Welle screenshot
Nova strategija proizvođača skija
06.02.2015.
u 10:45
Umjesto da kupuju skupe skije i s njima se spuštaju niz stazu, sve više ih skije posuđuje u mjestu u kojem se odmaraju
Pogledaj originalni članak

Poslovanje poduzeća koja proizvode opremu za zimske sportove je postalo komplicirano. Promijenile su se navike sportaša.

Umjesto da kupuju skupe skije i s njima se spuštaju niz stazu, sve više ih skije posuđuje u mjestu u kojem se odmaraju. Atomic iz Austrije je vodeći svjetski proizvođač i pronašao je izlaz iz krize. Logika tog proizvođača je jednostavna: tko želi na planinu, njemu ne trebaju samo skije, već i puno više od toga...

>>Zagrepčani isprobali sve sljemenske staze i uživali u bijeloj idili

>>Jedni uživaju zakopčani do grla, drugi u mini bikiniju
 

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.