TVRTKA GLOVO

Nove sigurnosne mjere: Narudžbe se mogu ostaviti ispred vrata, potpisi nisu obavezni

Foto: Marko Lukunic/PIXSELL
Glovo
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL
Glovo
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL
Glovo
16.03.2020.
u 22:23
Tvrtka Glovo podigla je razinu sigurnosti prilikom preuzimanja i dostave narudžbi prema svojim korisnicima, dostavljačima i poslovnim partnerima.
Pogledaj originalni članak

Poštujući preporuke Svjetske zdravstvene organizacije kao i preporuke domaćih epidemiologa i stručnjaka, tvrtka Glovo, koja na tržištu Hrvatske posluje u Zagrebu, Splitu, Rijeci, Osijeku i Zadru, uvela je niz mjera kojima je osigurala višu razinu sigurnosti prilikom dostave narudžbi na zahtjev svojih korisnika. 

"U skladu sa preporukama stručnjaka, odlučili smo preventivno podići razinu sigurnosti prilikom dostave hrane i namirnica na još višu razinu. Ukoliko dođe do daljnje eskalacije situacije u smislu širenja zaraze COVID-19 virusom, želimo biti u stanju pružiti sigurnu uslugu dostave hrane iz restorana, namirnica iz dućana ili potrepština iz ljekarne za naše građane", izjavio je direktor Teo Širola

Od sada se po želji korisnika narudžbe mogu ostaviti ispred vrata te je u sklopu kriznih mjera ukinuta obaveza potpisa tijekom preuzimanja narudžbe. Također, iz tvrtke Glovo pozivaju korisnike da u većoj mjeri koriste plaćanje karticama kako bi se smanjila cirkulacija gotovine.

Svoju uobičajenu obuku dostavljača, koja se održavala u uredu, tvrtka Glovo će u narednom periodu pretvoriti u on-line obuku, kako bi se smanjila mogućnost širenja zaraze okupljanjem većeg broja ljudi u istoj prostoriji. U isto vrijeme svim trenutnim dostavljačima izdali su dodatne upute vezano za održavanje higijene poznate žute Glovo torbe. Svim zaposlenima omogućen je i preporučuje se rad od kuće.

"Sigurnost i pozitivno iskustvo korištenja platforme su oduvijek prioriteti tvrtke" poručuju iz Glova i pozivaju sve svoje korisnike i partnere da budu odgovorni i poštuju preporuke stručnjaka, a platforma do daljnjega ostaje otvorena za sve narudžbe svojih korisnika.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

Avatar neidemdalje
neidemdalje
20:41 17.03.2020.

Teo širola laže! Dostavljači nisu dobili nikakav naputak niti sredstva za održavanje higijene transportnih torbi..niti sredstva za osobnu zaštitu dostavljača... a znate li zašto? Zato što tvrtka glovo nema niti jednog zaposlenog dostavljača pa ih sukladno tome boli briga za iste...njima je jedino stalo da dostavljači rade po 14-15 sati dnevno da bi ostvarili bonuse jer bez bonusa je zarada nikakva dok su u isto vrijeme zaposleni kod agregatora na 2, 4 ili rijetko na 8 sati dnevno..nema slobodnih dana, nema godišnjeg , nema bolovanja...nema ničega...