weekend festival

Novi format Hard talk ugostit će i Emila Tedeschija

Foto: Anto Magzan/PIXSELL
Novi format Hard talk ugostit će i Emila Tedeschija
14.09.2012.
u 12:00
O budućnosti vijesti govori i Conor White-Sullivan, kojeg je nagradio i Barack Obama
Pogledaj originalni članak

Na peti Weekend Media Festival, koji se održava od 20. do 23. rujna u festivalskom prostoru stare Tvornice duhana u Rovinju, i ove godine dolaze brojni ugledni predavači i panelisti iz regije, ali i iz svijeta. Tako će o budućnosti vijesti i demokracije govoriti Conor White-Sullivan, direktor HuffPost Labsa.

Puno entuzijazma

– White-Sullivan jedan je od predvodnika napora da se kroz zajednice blogera promijeni klasični pristup vijestima za što je dobio i priznanje američkog predsjednika Baracka Obame te je prošle godine uvršten u Forbesov izbor 30 najutjecajnijih osoba kojima je manje od 30 godina – pojašnjava direktor programa Weekend Media Festivala Nikola Vrdoljak te dodaje kako je jedan od govornika i multimedijski producent Gabriel Dance, koji je pet godina vodio projekt NYTimes.com, a danas je interaktivni urednik britanskog Guardiana u New Yorku.

– Elokventni 30-godišnjak iz Colorada pun je entuzijazma o budućnosti digitalnog novinarstva. Svoj će entuzijazam pokušati prenijeti i na publiku u Rovinju, na predavanju čiji je naslov “Umjetnost i znanost interaktivnih vijesti” – nastavlja Vrdoljak dodajući kako su internetske igrice globalna industrija vrijedna 100 milijardi američkih dolara.

Taj jubilarni WMF predstavlja se i novim formatom Hard Talk, koji će ugostiti Aleksandra Tijanića i Gorana Milića. Gost Hard Talka je i Emil Tedeschi, vlasnik Atlantic grupe.

– Novi format na ovogodišnjem Weekendu je i “Pogled preko plota”, koji donosi pregled najvažnijih događanja u komunikacijskoj industriji u svim zemljama regije prošle godine te “Dvoboj” u kojem će mišljenja sučeliti ključni akteri hrvatske medijske scene – kaže Nikola Vrdoljak. U bogatom programu panel-rasprava ističu se “Mit o TV rejtingu”, “Može li film u Hrvatskoj biti gledan i profitabilan?” i “Gdje se događa novinarstvo?” S obzirom na to da je Weekend tradicionalno postao mjesto predstavljanja novih projekata, Vrdoljak najavljuje i predstavljanje regionalnog medijskog projekta Biznis plus, predstavljanje projekta “Istra na društvenim mrežama”...

Najbolje reklamne agencije

– Jedna je u nizu novosti BalCannes, regionalna revija najboljih reklamnih agencija, organizirana u suradnji s Hrvatskim udruženjem agencija za tržišno komuniciranje.

Iako BalCannes nije prije svega natjecateljska revija, agencije čije projekte izabere stručni žiri novinara specijaliziranih za oglasnu industriju, dobit će priliku predstaviti svoje projekte na glavnoj pozornici festivala te će im se uručiti poseban certifikat – zaključuje Vrdoljak.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.