Okrugli stol

Novi pristup HZZ-a u pružanju usluga klijentima

Foto: Ivica Galovic/PIXSELL
Foto: Ivica Galovic/PIXSELL
02.12.2014.
u 20:57
No, s tim uvijek nisu zadovoljni svi oni koji traže posao jer bi rado izbjegli jednu stepenicu, a ta je njihov savjetnik u zapošljavanju - kaže pročelnik brodskog područnog ureda Zavoda za zapošljavanje Marko Neretljak
Pogledaj originalni članak

U županijskoj Gospodarskoj komori Slavonski Brod danas je u organizaciji slavonskobrodskog područnog ureda Hrvatskog zavoda za zapošljavanje održan okrugli stol o unapređenju rada s poslodavcima. Glavni mu je cilj bio povećanje kvalitete usluga koje Hrvatski zavod za zapošljavanje pruža potencijalnim poslodavcima kako bi se postigao što veći broj zaposlenih. Okrugli stol je organiziran u sklopu projekta pod nazivom "Novi pristup HZZ-a u pružanju usluga klijentima", kojeg će do kraja svibnja iduće godine provoditi Hrvatski zavod za zapošljavanje.

- Poslodavci najčešće traže da im šaljemo radnike koji im najviše odgovaraju.

Njihove zahtjeve mi uvažavamo, ali tu imamo i jedan značajan problem kada poslodavci ne žele da nezaposleni vide o kojim se poslodavcima radi, pa tu lako dođe do pritiska nezaposlenih osoba. Znamo da poslodavci to rade najčešće iz praktičnih razloga kako ih zbog ponuđena posla prevelik broj onih koji traže posao ne bi nazivao telefonima i na taj način uznemiravao. Kad Zavod za zapošljavanje učini predselekciju za uži izbor, manje je problema. No, s tim uvijek nisu zadovoljni svi oni koji traže posao jer bi rado izbjegli jednu stepenicu, a ta je njihov savjetnik u zapošljavanju - kaže pročelnik brodskog područnog ureda Zavoda za zapošljavanje Marko Neretljak.

-Prezentirali smo sve usluge, nove i redizajnirane stare, te poslodavce upoznali što sve mogu dobiti od Zavoda za zapošljavanje. Uz sve prezentirano s naglaskom na mjere aktivne politike zapošljavanja želimo od poslodavaca saznati koje su to poteškoće na koje nailaze u radu sa Zavodom. Što je to što ih ljuti i komplicira rad s nama. Zanimala su nas i rješenja koja nude kako bi ubuduće olakšali komunikaciju i suradnju. Pravila koja vrijede u zemljama EU sada vrijede i kod nas, pa gledamo što je dobro i pokušavamo stvoriti neke nove usluge, ako se pokaže da one dobro funkcioniraju. Svake godine provodimo i anonimnu anketu s poslodavcima gdje mogu slobodno napisati što ih smeta, ali i ono što bi željeli da se unprijedi. Obzirom da živimo u brzom vremenu u kojem se promjene jako brzo događaju moramo planirati sastanke ove vrste da bi dobili informacije koje usmjeravamo u projekte našeg središnjeg ureda gdje se donose sve strateške odluke - istaknula je savjetnica u zapošljavanju Tatjana Sentić.

>> Mornar pokrenuo lavinu komentara: 'Dajte ljudima posla pa neće ići van'

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.