pripreme za kampanju

Novi slogan SDP-a "Naprijed, a ne nazad"

Foto: Hrvoje Jelavić/Pixsell
Novi slogan SDP-a "Naprijed, a ne nazad"
02.03.2015.
u 10:43
Na sloganu je radio novi tim za odnose s javnošću SDP-a Tomislav Korman te vanjska agencija i PR stručnjak Aleks Braun
Pogledaj originalni članak

"Naprijed, a ne nazad" bit će glavni slogan SDP-a koji će koristiti u kampanji za parlamentarne izbore, piše Novi list. Na sloganu je radio novi tim za odnose s javnošću SDP-a Tomislav Korman te vanjska agencija i PR stručnjak Aleks Braun.

I sam premijer Zoran Milanović u svojim nastupima često govori kako "zemlju guraju naprijed, a ne nazad".

SDP će svaki tjedan komunicirati kroz druge poruke, iz različitih resora, a trenutno je najaktualniji ministar Mirando Mrsić koji obilazi zemlju i predstavlja projekt "Garancija za mlade". SDP ističe kako je u posljednje tri godine stopa nezaposlenosti mladih smanjena za gotovo 20 posto, a 50 posto novozaposlenih su mlađi od 30 godina.

>> SDP objavio financijsko izvješće: Evo koliko su zaradili i potrošili u 2014.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 55

BU
Bulaba
11:04 02.03.2015.

U posljednje tri godine broj radno aktivnog stanovništva se smanjio za 94.000 ljudi, a prije toga se broj radno aktivnog stalno povećavao, što znači da se ne radi o demografskom trendu starenja stanovništva, nego o masovnom iseljavanju radno sposobnih. U tri godine Hrvatsku je napustilo najmanje 100.000 radno sposobnih građana, od toga 94.000 u zadnju godinu i pol. U tri godine se broj zaposlenih smanjio za 64 tisuće, a broj radno aktivnih za 70 tisuća, razlika je smanjenje broja nezaposlenih od 6 tisuća. Hrvatska godišnje gubi oko 4% radno aktivnog stanovništva, a nastavimo li ovim trendom, za 25 godina u Hrvatskoj više neće raditi nitko. Naprijed.

KA
kapica
11:17 02.03.2015.

J.bote ovaj ce nas sve podaviti svojim spasavanjem.

PA
Pajkoslava
11:08 02.03.2015.

isao je on naprijed 3 godine pa je sve unazadio