NOVOSTI ZA AIR FRANCE

Novi standard putovanja: Uvode sjedala s kliznim vratima koja se pretvaraju u krevet

Foto: Air France
Novi standard putovanja: Uvode sjedala s kliznim vratima koja se pretvaraju u krevet
23.06.2023.
u 08:36
Veliki touchpad za jednostavno pregledavanje u sklopu sjedala u poslovnoj kabini, kao i nove opcije uparivanja za povezivanje osobnih uređaja u svim putničkim kabinama samo su neke od tehnoloških inovacija, a prvi Airbus A350 na kojem ih se može isprobati na put kreće u srpnju
Pogledaj originalni članak

Tijekom Aircraft Interiors Expo 2023. u Hamburgu, Air France ekskluzivno je predstavio svoje potpuno novo sjedalo u poslovnoj kabini. Uz najviše industrijske standarde u smislu udobnosti i ugrađene tehnologije, kako su pojasnili, sjedalo ima klizna vrata koja putnicima omogućuju stvaranje potpuno privatnog prostora, a pretvara se i u potpuno ravan krevet duljine gotovo dva metra. Kako bi se stvorio veći osjećaj privatnosti za putnike koji putuju zajedno, sjedala smještena u središtu kabine opremljena su središnjom pločom koja se može spustiti kako bi se stvorio prostor za druženje i putnicima omogućio da maksimalno zajedno iskoriste vrijeme za trajanje leta.

- Ovo sjedalo, razvijeno isključivo za Air France, bit će dostupno na novim zrakoplovima Airbus A350 koji će se pridružiti postojećoj floti, namijenjeni dugim relacijama od sada do 2025. U ovoj novoj konfiguraciji, Airbus A350 će imati nove kabine u svim klasama prijevoza – 48 sjedala u poslovnoj kabini, 32 u Premium te 212 u ekonomskoj kabini. S ovom najnovijom strateškom inovacijom namjenjenoj premium tržištu, Air France nastavlja s uvođenjem svojih najnaprednijih standarda putovanja do sada u smislu udobnosti u letu, nadovezujući se na ono što je tvrtka već postavila na 12 zrakoplova tipa Boeing 777-300 ER. Air France je ukupno naručio 41 zrakoplov Airbus A350-900, koji se isporučuju kontinuiranom dinamikom. Tvrtka je već dobila 20 takvih zrakoplova. Dvadesetprvi po redu zrakoplov A350, nazvan "Aix-en-Provence" bit će prvi koji će imati ovu novu konfiguraciju kabine, a prvi komercijalni let planiran je za srpanj 2023. - poručili su iz Air Francea pa dodali kako se dizajn 48 prostranih poslovnih sjedala temelji na konceptu "tri F": Full Flat sjedalo se pretvara u pravi krevet širine 53 cm i dužine gotovo dva metra, Full Access sjedalo svim putnicima omogućuje izravan pristup prolazu i Full Privacy sjedalo podrazumijeva potpunu privatnost, osiguravajući optimalnu odvojenost.

- Nova klizna vrata omogućuju putnicima stvaranje potpuno zatvorenog prostora, izvan vidokruga ostalih putnika u kabini. Kako bi se stvorio veći osjećaj privatnosti za putnike koji putuju zajedno, sjedala smještena u sredini kabine sada su opremljena pregradom koja se može spustiti kako bi se stvorio ugodan prostor i u kojem se može maksimalno zajedno iskoristiti vrijeme za trajanja leta. Dok se putnici ukrcavaju u zrakoplov, dočekuje ih pozadinski osvijetljeni morski konjić s potpisom, koji utjelovljuje podrijetlo i bogatu povijest tvrtke. Veliki prozori kabine opremljeni su automatskim sjenilima, što putnicima omogućuje podešavanje intenziteta osvjetljenja tijekom putovanja.

Air France je pažljivo odabrao visokokvalitetne, mekane i prirodne materijale za izradu ovih sjedala, uključujući vunu, brušeni aluminij i francusku kožu najviše kvalitete. Sjedala su podstavljena biranim, mekanim materijalima koji osiguravaju veću udobnost, a na njima je izvezen i crveni logotip tvrtke - kažu u Air Franceu. A radili su i na spremištima; ono namijenjeno za osobne stvari opremljeno je slušalicama za suzbijanje buke (čepićima protiv buke), kozmetičkim ogledalom i prostorom za pohranjivanje stvari putnika. Dodano je i drugo spremište u podnožju sjedala s dovoljno prostora za pohranjivanje manje osobne torbe za putovanje. Sjedala u prvom redu poslovne kabine također nude dodatni prostor  ispred sjedala kako bi se osigurala dodatna udobnost. Nadalje, svako sjedalo u prvom redu ima osobni ormar s kozmetičkim ogledalom i dodatnim prostorom za pohranu.

POVEZANI ČLANCI:

- Ovo jedinstveno sjedalo posebno je dizajnirano za Air France u suradnji sa STELIA Aerospace (komercijalni brend Airbus Atlantic koji se bavi dizajnom interijera kabina), zajedno s dizajnerom Markom Collinsom (Design Investment, tvrtka specijalizirana za vrhunsku uslugu avio prijevoza) te SGK Brandimage, konzultantska tvrtka za dizajn i brendiranje. Posvećen stalnom razvoju vrhunske usluge avio prijevoza, Air France je svoje najnovije Business sjedalo opremio najsuvremenijom tehnologijom. Svako sjedalo ima široki 20-inčni 4K Ultra High-Definition zaslon protiv odsjaja najveći u bilo kojoj poslovnoj kabini u cijeloj floti Air Francea na dugim relacijama – što putnicima omogućuje uživanje u više od 1500 sati zabave na grafičkim sučeljima najnovije generacije. Bluetooth veza omogućuje putnicima uživanje u sustavu zabave putem osobnih slušalica - kažu u tvrtci u kojoj dodaju da novi zaslon osjetljiv na dodir također omogućuje putnicima pregledavanje različitih programa i jednostavno upravljanje cjelokupnim okruženjem, od podešavanja položaja sjedala do prilagođavanja intenziteta osvjetljenja. Značajka "ne uznemiravaj" uključena je na zaslonu kako bi obavijestila posadu da se korisnik želi odmoriti.

- Ovo potpuno povezano sjedalo ima USB-A i USB-C priključke i bežični indukcijski punjač. Tijekom leta dostupna je i Wi-Fi veza, nova značajka koja korisnicima omogućuje da svoj osobni uređaj povežu izravno sa zaslonom i koriste ga kao daljinski upravljač. Putnici mogu pregledavati katalog zabave tijekom leta i gledati interaktivnu kartu dok je njihov odabrani sadržaj prikazan na glavnom zaslonu - objašnjavaju u Air Franceu. Što se Premium ekonomske kabine tiče, ona ima 32 sjedala koje je dizajnirao Collins Aerospace.

POVEZANI ČLANCI:

- Air France nudi potpuno novi model sjedala s naslonom koji je već dostupan na njegovom prvom Airbusu A350 i na 12 zrakoplova Boeing 777-300 ER koji se trenutačno obnavljaju. Svako sjedalo nudi 94 cm prostora za noge i 48 cm široko sjedalo. Naslon sjedala se naginje do 121 stupnja i proširen je kako bi pružio veću privatnost i udobnost. Jastuci sjedala su redizajnirani i sada se protežu do razine ramena kako bi bili još mekši i ugodniji. Sjedala su presvučena tamnoplavom tkaninom s uzorkom riblje kosti koja ima profinjenu završnu obradu. Naslon za glavu u 4 položaja može se prilagoditi svim željama i potrebama. Kako bi kompletirali paket, ova sjedala također dolaze s audio slušalicama za suzbijanje buke (čepićima protiv buke), imaju puno prostora za pohranu, individualno svjetlo za čitanje te USB-A i USB-C priključke - kažu u vodećem europskom zrakoplovnom prijevozniku, koji je "upgrade" napravio i u ekonomskoj klasi. Ondje je 212 sjedala proizvedena u suradnji sa Safran Seats.

- Svako sjedalo široko je 46 cm, ima nagib od 119 stupnjeva i 79 cm prostora za noge. Naslon za leđa je ergonomski dizajniran s jastucima koji omogućavaju pojačanu bočnu potporu. Sjedalo ima dvije nove funkcije (značajka): osobni držač za pametni telefon ili tablet integriran u naslon za leđa i USB-C priključak, uz USB-A priključak - kažu u Air Franceu.

VIDEO Vozio krivim smjerom dok nije naletio na kamion: 'Ovo je za ludnicu'

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.