Sutra odluka

Novi turistički slogan bez riječi Mediteran?

Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
Dubrovnik
Foto: Mladen Radolović, HTZ
Zadar
Foto: Boris Ščitar/Večernji list/PIXSELL
Korčula
Foto: Filip Brala/PIXSELL
kornati,portal
Foto: Duško Marušić/PIXSELL
pula
11.02.2015.
u 23:15
Malo je vjerojatno da će nakon starog slogana ‘Mediteran kakav je nekad bio', koji je služio dulje od desetljeća, i novi slogan ponovo imati tu riječ
Pogledaj originalni članak

Za posao izrade novog krovnog komunikacijskog koncepta bilo je angažirano pet timova, izabranih među 13 ponuđača koji su se javili na natječaj Koja će biti krovna ideja hrvatskog turizma, slogan i logo, doznat ćemo sutra.

Pet mogućih slogana testirano je proteklih tjedana u osam europskih zemalja, a pred članovima Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice na sutrašnjoj će se sjednici, kako doznajemo, naći samo jedan. Suglase li se članovi Vijeća s prijedlogom, novi će komunikacijski koncept potom na konferenciji za novinare predstaviti ministar turizma Darko Lorencin i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.

Budući slogan čuva se u tajnosti do zadnjeg trena, no turistički kuloari se naveliko zabavljaju nagađajući koliko će imati riječi i hoće li se u njemu, kao i u starome, spominjati riječ Mediteran. Zagovornici smatraju da bi to bilo dobro, budući hrvatski turistički potencijal prvenstveno počiva upravo na Mediteranu, odnosno Jadranu i moru. S druge strane se čuju argumenti kako većina hrvatskih turista dolazi iz Europe i zna da je hrvatska mediteranska zemlja, pa nema potrebe da se to i dalje komunicira i kroz slogan. U svakom slučaju, malo je vjerojatno da će nakon starog slogana ‘Mediteran kakav je nekad bio, koji je služio dulje od desetljeća, i novi slogan ponovo imati tu riječ.

Za posao izrade novog krovnog komunikacijskog koncepta bilo je angažirano pet timova, izabranih među 13 ponuđača koji su se javili na natječaj. U uži izbor ušli su GREY Zagreb i GREY EMEA (Europa, Bliski istok i Afrika), domaći Studio Sonda d.o.o. i M&C SAATCHI s podružnicama u Londonu i Milanu, BBDO Zagreb s britanskim AMV BBDO-om i DEC BBDO-om iz Španjolske, Bruketa&Žinić sa španjolskim partnerom SCPF (Segarra, Cuesta, Puig, Fernandez, SI) te McCann Zagreb s britanskom tvrtkom Future Brands. Sutra ćemo doznati i tko su autori izabranog, novog koncepta. Inače ’Mediteran kakav je nekad bio’ formalno je bio jedan od samo dva službena slogana nacionalne turističke promocije. Prvi slogan, “Mala zemlja za veliki odmor”, koristio se praktički od osnivanja Hrvatske turističke zajednice početkom devedesetih do 2001. kad je turizam dobio aktualni slogan.

>>Novi slogan hrvatskog turizma bit će poznat do kraja veljače

>>Mamac za turiste smišljaju i autori slogana 'Kad si gladan, nisi svoj'

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 5

BA
bajo2
00:51 12.02.2015.

naj bolji slogan bi bio:"spustaj cijene,da sunce ne vene"!

Avatar upitnik.pita
upitnik.pita
23:31 11.02.2015.

...možda... ne trebaju nam ceste... ne želimo turizam... želimo bušotine...

Avatar Neanderthalac
Neanderthalac
23:50 11.02.2015.

Slogan? "Svaki dan- cirkus na otvorenom."