Obama zauzeo udarne TV-termine 30-minutnim oglasom

Foto: import
Obama zauzeo udarne TV-termine 30-minutnim oglasom
30.10.2008.
u 09:48
Pogledaj originalni članak

Demokratski kandidat za američkog predsjednika Barack Obama u srijedu navečer zauzeo je udarni termin na sedam američkih nacionalnih TV-mreža neuobičajenim 30-minutnim predizbornim oglasom, koji sadržava zaključne poruke i najupečatljvije trenutke iz njegove kampanje, s naglaskom na planu pomoći srednjoj klasi izloženoj udarima gospodarske krize.

Predizborni TV-oglas takve duljine, koji je u američkim medijima opisan kovanicom "infomercial", u kampanjama u SAD-u nije viđen od 1992. godine, kada je milijarder Ross Perot kao nezavisni kandidat imao seriju sličnih oglasa u glavnom večernjem terminu američkih TV-mreža.

- Ja neću biti savršen predsjednik, no ovo mogu vam obećati: uvijek ću vam reći što mislim i kakvo je moje stajalište - istaknuo je Obama u oglasu, s kojim je po ocjenama analitičara želio pridobiti neodlučne birače, ali i pokazati iznimnu financijsku snagu svoje kampanje, budući da je za oglas utrošeno četiri milijuna dolara.

U analizi CNN-a, koji je odbio emitirati oglas, postavljeno je pitanje kupuje li Obama zapravo izbore pokazujući takvu financijsku nadmoć, koja se održava i u tome što posljednjih dana kampanje Obama po broju emitiranih TV-oglasa dvostruko nadmašuje Johna McCaina.

U oglasu se portretiraju četiri obitelji koje govore o svojoj borbi s ekonomskim teškoćama, sa skupim zdravstvenim osiguranjem i drugim problemima običnih građana.

Objašnjavajući kako namjerava riješiti njihove probleme, Obama u oglasu naglašava svoje planove za postizanje energetske neovisnosti, ograničenje troškova u Iraku, ulaganja u medicinsku tehnologiju i prevenciju, smanjenje poreza za srednju klasu i povećanje potrošnje na obrazovanje.

- Vidjeli smo u posljednjih osam godina kako odluke predsjednika imaju dubok učinak na smjer povijesti i na živote Amerikanaca. No, mnogo je toga krivoga u našoj zemlji, a ide i dalje od toga. Desetljećima smo govorili o istim problemima i nikad ništa nije učinjeno da ih se riješi - kaže Obama.

- U posljednjih 20 mjeseci proputovao sam uzduž i poprijeko ove zemlje, supruga Michelle i ja sreli smo mnoštvo Amerikanaca koji traže stvarne i trajne promjene, koje će donijeti razliku u njihovim životima - dodao je.

U oglasu Obama poručuje Amerikancima da je došlo vrijeme za promjenu i poziva ih da tu promjenu osiguraju svojim glasovanjem za njega u utorak 4. studenoga.

Obamina kampanja angažirala je za 30-minutni TV-oglas, emitiran na televizijskim mrežama NBC-u, CBS-u, Foxu, MSNBC-u, BET-u, Univisionu i TV-u One, Davisa Guggenheima, izvršnog producenta Oscarom nagrađenog dokumentarca "Neugodna istina", bivšeg potpredsjednika SAD-a Ala Gorea.

(Hina)

JAMES GANDOLFINI

Bivša supruga je pomahnitala nakon razvoda! Nabrajala starlete s kojima ju je varao i seksualne devijacije u kojima je uživao

Sit javnog pranja prljava obiteljskog rublja, Gandolfini je samo kratko komentirao da u njenim navodima nema istine te da su braku presudili psihički problemi s kojima se odbijala suočiti. Ljubavnu sreću pronašao je u zagrljaju bivše manekenke Deborah Lin. Vjenčali su se u ljeto 2008. u njezinu rodnom Honoluluu, a kum im je bio glumčev sin. Nakon što su postali ponosni roditelji djevojčice Liliane Ruth, činilo se kako su se Gandolfiniju sve kockice posložile. Sudbina je, međutim, za njega imala drukčiji plan.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr