– Odlučio sam se za speleološki pohod kako bih se uvjerio u kakvu je stanju cesta D-404 – izjavio je gradonačelnik Obersnel i obišao gradilište tri i pol kilometra dugačke “ceste zvane čežnja”, koja je još prije godinu i pol trebala spojiti središte grada i luku s istočnim dijelom obilaznice.
Iako su radovi počeli još 2001. godine, ne nazire im se kraj, a pola milijarde uloženih kuna zbog pogrešaka u projektiranju i nebrige investitora, Hrvatskih cesta, pretvara se u mrtvi kapital. Riječki gradonačelnik u nekoliko se navrata obratio resornome ministarstvu i Hrvatskim cestama, ali odjeka nije bilo.
– Na otvaranju obilaznice ministar Kalmeta obećao je da će do ožujka cesta biti puštena u promet, a radovi stoje. Tunel Pećine, kao i cesta, gotovo su posve dovršeni, nedostaje samo završni sloj asfalta, a kopaju se i izlazi za pješake. Ministrici Dropulić uputio sam pismo u kojemu sam tražio izdavanje privremene uporabne dozvole, no kada je riječ o D-404, postoji zavjet šutnje pa je teško otpetljati taj gordijski čvor – zaključuje Obersnel.
Cesta ipak nije posve izvan funkcije – prolaze njome kamioni koji voze teret na Brajdicu, a Riječani se na njoj – parkiraju.
NIKADA NEŠTO NIJE CRNO A NITI BIJELO Novac je stvarni problem Grad ga nema a niti Država a zakon o uporabnoj dozvoli je jasan i eto problema.