jesenski rok

Objavljeno koliko je učenika palo državnu maturu. Najviše jedinica na ispitu Njemačkog jezika

Foto: Sandra Simunovic/PIXSELL
Ilustracija za pripreme i polaganje ispita državne mature
Foto: Sandra Simunovic/PIXSELL
Ilustracija za pripreme i polaganje ispita državne mature
Foto: Emica Elvedji/PIXSELL
Zagreb: Vinko Filipović predstavio rezultate ovogodišnje državne mature
19.09.2022.
u 14:34
Osnovnoj razini hrvatskog jezika na jesenskom roku pristupilo je 1112 učenika od kojih 492 nije ostvarilo pozitivnu ocjenu.
Pogledaj originalni članak

Od ukupno 4352 učenika koji su pristupili ispitima državne mature na jesenskom roku, njih 1596 nije uspjelo položiti obvezne ispite na državnoj maturi.

Od onih koji nisu uspjeli 43 je učenika gimnazija, a 1336 učenika strukovnih škola, dok je 217 ostalih pristupnika državne mature među kojima i učenici koji ranijih godina nisu uspjeli položiti ispit.

Najviše jedinica zabilježeno je na ispitu Njemačkog jezika više razine kojeg je pisalo 17 učenika od kojih je 11 njih dobilo jedinicu. Osnovnoj razini hrvatskog jezika na jesenskom roku pristupilo je 1112 učenika od kojih 492 nije ostvarilo pozitivnu ocjenu.

Najveći interes među učenicima, što se barem izbornim predmeta tiče i na jesenskom roku vladao je za fiziku. Tom je ispitu pristupio 171 učenik, a 129 njih dobilo je jedinicu.

Najmanje jedinica ako se promatra broj učenika koji su pristupili ispitu na jesenskom roku zabilježen je na ispitu engleskog jezika više razine kojem je pristupilo 406 učenika od kojih je njih 20 dobilo negativnu ocjenu.

Dobar prolazni rezultat ostvaren je na Hrvatskom jeziku više razine kojem je pristupilo 747 učenika, dok ih je 142 dobilo negativnu ocjenu.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

DU
Deleted user
16:36 19.09.2022.

Ti učenici će za koju godinu biti veliki stručLJaci 🤣🤣🤣

TR
tratincica68
15:40 19.09.2022.

Sta ima veze.mozda svi zele ici u sabor.tamo nije potrebno nikakvo obrazovanje.

PO
poluvodič
15:35 19.09.2022.

Sve je to lakrdija koliko ima jedinica. Ne krivim učenike uopće, nego prepotentne i veslo često frustrirane, nastavnike i loš kurikulum. Svi učenici žele proći, neki su bolji neki lošiji ali svima je u cilju završiti tu nesretnu srednju školu koja skoro pa ništa ne znači nakon što se završi. To velim kao sadašnji magistar i bivši vrlo dobar gimnazijalac. Ništa nisam učio u srednjoj i imao sam hrpu jedinica.