Duga Resa

'Obnova podvožnjaka smanjit će nam gužve'

Foto: Kristina Štedul-Fabac/PIXSELL
Duga Resa
Foto: Kristina Štedul-Fabac/PIXSELL
Duga Resa
Foto: Kristina Štedul-Fabac/PIXSELL
Duga Resa
Foto: Kristina Štedul-Fabac/PIXSELL
Duga Resa
Foto: Kristina Štedul-Fabac/PIXSELL
Duga Resa
11.03.2015.
u 23:15

Ivan Grbavac iz HŽ-a tvrdi da će radovi biti gotovi do kraja godine
Pogledaj originalni članak

Još od 2004. govorimo o tome da se podvožnjak koji spaja novi i stari dio Duge Rese mora obnoviti, a 2007. je putem javne nabave napravljen i projekt. Taj nam je podvožnjak bio usko grlo, širok samo pet metara, nije imao nogostup, a vozila su prolazila kao da je u pitanju jednosmjerna ulica. Dakle, automobili su iz pravca novog dijela grada čekali da automobili iz drugog smjera prođu jer su imali prednost. Zbog toga su se tu stalno stvarale gužve, a posebno zimi kada je promet zbog snijega bio dodatno otežan. Srećom, nikada se nisu dogodile neke tragedije, ali problema je bilo puno – kazao je Ivan Baršić, gradonačelnik Duge Rese, pri jučerašnjem otvorenju gradilišta.

Dvosmjerna prometnica

I HŽ se uključio u projekt, jer osim proširenja cestovne prometnice bit će rekonstruirana i modernizirana i pruga na nadvožnjaku, što uključuje i gradnju četvrtog kolosijeka na kolodvoru Duga Resa. Predsjednik uprave HŽ Pružnih građevina Ivan Grbavac kazao je u Dugoj Resi da je siguran da će radovi biti završeni u roku, do kraja godine.

Nova prometnica bit će dvosmjerna, a imat će i jedan nogostup, tako da će njezina ukupna širina biti povećana sa pet na 8,8 metara.

Spoj starog i novog grada

– Za vrijeme radova prometnica će biti zatvorena, no postoje još tri prometnice koje spajaju stari i novi dio grada, stoga smatram da radovi, koje čekamo gotovo deset godina, neće znatno utjecati na promet u gradu – dodao je gradonačelnik Baršić.

>> Grad Duga Resa i Komunalno prijete tužbom karlovačkom Vodovodu i kanalizaciji

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.