Ta dionica, duga 3,5 km, iznimno je važna za međunarodni teretni i gradsko-prigradski prijevoz. Naime, njome na dan prođe čak oko 150 vlakova, što ju čini jednom od najprometnijih pružnih dionica u Hrvatskoj. Prethodno je, u sklopu projekta završenog 2022., obnovljena dionica od Savskoga Marofa do stajališta Kustošija, odnosno do ulaza u Zapadni kolodvor.
Radovi na ovom projektu obuhvatili su cjelovitu obnovu gornjega i donjega pružnog ustroja, odnosno obnovu kolosijeka i zamjenu skretnica, sanaciju mostova i izgradnju propusta, izgradnju uređenih površina za pristup putnika, radove na signalno-sigurnosnim i telekomunikacijskim uređajima, obnovu kolničke konstrukcije na željezničko-cestovnim prijelazima te obnovu sustava kontaktne mreže.
Kao rezultat radova povećala se sigurnost željezničkog prometa i smanjila buka, čime je povećana kvaliteta života stanovnika uz prugu. Brzina prometovanja na pruzi podignuta je do 120 km/h, što skraćuje vrijeme putovanja.
Radove je izvela tvrtka Swietelsky d.o.o., dok je stručni nadzor provodila zajednica gospodarskih subjekata Investinženjering d.o.o., Eptisa Adria d.o.o. i IN Stria d.o.o.
Financira Europska unija – NextGenerationEU. Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije. Ni Europska unija ni Europska komisija ne mogu se smatrati odgovornima za njih.