piše prof. dr. sc. Dragan Bagić

Ocjena je za mnoge roditelje, a time i za učenike, postala jedini bitan ishod obrazovanja

Foto: Marko Prpić/Pixsell
Ocjena je za mnoge roditelje, a time i za učenike, postala jedini bitan ishod obrazovanja
25.04.2023.
u 17:38
Znanje i vještine koje bi učenici trebali steći, bez obzira na razinu perfekcionizma na koju ih podigli, čini se da zanimaju sve manje roditelja

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača



Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.