Druga faza natječaja HTZ-a

Od 20 prijavljenih u uži izbor za novi slogan i vizualni identitet ušlo ih 15

Foto: Gao Lei
Od 20 prijavljenih u uži izbor za novi slogan i vizualni identitet ušlo ih 15
05.04.2023.
u 12:44
Inače, ponude se u sklopu druge faze natječaja dostavljaju do sredine svibnja, a nakon toga slijede prezentacije. Svaki predstavljeni krovni komunikacijski koncept i vizualni identitet bit će testiran na reprezentativnom uzorku ciljane publike na prioritetnim tržištima za hrvatski turizam.
Pogledaj originalni članak

Od dvadeset valjanih (ukupno 27) prijava pristiglih na natječaj za izbor krovnog komunikacijskog koncepta - Big Idea te novog vizualnog identiteta Hrvatske kao turističke destinacije u uži izbor ušlo ih je 15 -  pet za Big Ideu te deset za projekt izrade vizualnog identiteta. U drugi krug natječaja za izradu krovnog komunikacijskog koncepta odabrane su tako tvrtke SS+K, MMGY Global, MR.H, Black Diamond Agency te Publicis Poke. Za autora vizualnog identiteta hrvatskog turizma u drugom se krugu, pak,  nadmeću McCann Zagreb + Scandinavian Design Group, MMGY Global, MR.H London, Saint Elmo’s Tourismusmarketing GmbH + Saint Elmo’s Munich, Boris Ljubičić, Rebecca Battman Limited (RBL), Publicis Poke, Black Diamond Agency, Spellcaster te Filburg.

- U drugi su krug natječaja prošli ponuditelji koji su prikupili najbolje ocjene stručnog Povjerenstva za odabir, koje je evaluiralo sve pristigle ponude i dostavljenu dokumentaciju po zadanim kriterijima. Sada kreće druga faza natječaja, odnosno faza dostave ponuda u kojoj odabrani ponuditelji izrađuju idejna i kreativna rješenja. Siguran sam kako će se odabrani ponuditelji iskazati kreativnošću, svježim idejama i prijedlozima te kako pred Povjerenstvom neće biti lagan zadatak odabira najboljih rješenja koja će biti nositelj promotivnih aktivnosti hrvatskog turizma u narednim godinama - kaže Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.

Inače, ponude se u sklopu druge faze natječaja dostavljaju do sredine svibnja, a nakon toga slijede prezentacije. Svaki predstavljeni krovni komunikacijski koncept i vizualni identitet bit će testiran na reprezentativnom uzorku ciljane publike na prioritetnim tržištima za hrvatski turizam.

VIDEO: Prekinut štrajk u splitskoj Čistoći

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.