Izgleda kako su morali građani da izađu na ulice i organiziraju prosvjed kako bi višegodišnji problem prometovanja teških teretnih vozila državnom cestom D2 od Iloka do Vukovara konačno bio riješen.
Naime, ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković potpisao je novi prijedlog Pravilnika o određivanju javnih cesta po kojima se mora odvijati tranzitni promet teretnih vozila, a kojim se, između ostalog, uvodi zabrana prometovanja teretnih vozila u tranzitu težih od 7,5 tona državnom cestom D2 od Osijeka do Iloka.
Prijedlog pravilnika nalazi se na javnoj raspravi do 6. travnja kada bi trebao stupiti i na snagu. Inače, Butković je prijedlog potpisao dva dana prije drugog prosvjeda građana koji je održan u Šarengradu, nedaleko od Iloka. Građani su se i ovoga vikenda okupili na ulici ali su ovaj put pripremili i radne i poljoprivredne strojeve s kojima su željeli blokirati državnu cestu i tako ukazati na problem koji ih godinama muči, na koji godinama ukazuju, a koji se sve do sada nije riješio.
O kolikom problemu se radi govori i podatak kako godišnje tom prometnicom, koja nije prilagođena niti pravljena za takav promet, prođe i preko 160.000 teretnih vozila među kojima mnogi voze brže od dopuštene brzine. Pri tome je zabilježeno i više prometnih nesreća koje su uzrokovali kamioni, izguravanje biciklista s ceste, udaranje u obiteljske kuće… Svi ti kamioni prolaze kroz sela pa sve do Vukovara i dalje jer izbjegavaju odlazak na MGCP Bajakovo gdje su čekanja duža, kontrole veće, a i plaća se cestarina.
Ista zabrana treba i za ostatak D2, od Osijeka pa sve do Varaždina, turskih, srbijanskih i rumunjskih kamiona koliko hoćeš. Opasnost na opet uništenoj cesti. I nitko to ne kontrolira.