ZANIMLJIVE FOTOGRAFIJE

Ključni trenuci Pelješkog mosta: Pokušaji, usporavanja, realizacija...

Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
1997/1998. Bivši, a sad pokojni SDP-ov župan dubrovačko-neretvanski Ivan Šprlje 1997. prvi put u javnosti iznosi ideju Pelješkog mosta, dok HDZ-ov Luka Bebić tvrdi da je on tu ideju prvi javno iznio 1998. godine
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
2003. U predizbornoj kampanji tadašnji predsjednik HDZ-a Ivo Sanader uvodi temu Pelješkog mosta
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
2005. Izdana načelna građevinska dozvola, analizirano 10 tehničkih rješenja, Sanader otvara radove na mostu prvi put
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
2007. Izdana lokacijska dozvola, izabrano konačno rješenje koje su izradili Jure Radić i Građevinski fakultet, ishođena građevinska dozvola, sklapa se ugovor s domaćim konzorcijem u iznosu 1,95 mlrd. kn, Sanader otvara radove drugi put
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
2011. Usporava se gradnja pa se rok završetka radova s 2012. pomiče na 2017.
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
2012. Kukuriku koalicija dolazi na vlast, Hrvatske ceste raskidaju ugovor za gradnju mosta
Foto: /PIXSELL
2015. Hrvatske ceste prijavljuju projekt cestovnog povezivanja juga Hrvatske za financiranje iz EU fondova. 2016. Stiže potvrda JASPERS-a da je Pelješki most spreman za realizaciju
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
2017. Europska komisija odobrila 357 milijuna eura za Pelješki most i pristupne ceste
Foto: Milan Sabic/PIXSELL
2018. Na natječaju za gradnju pobjeđuje China Bridge and Road Corporation s ponudom od 2,08 mlrd. kn
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
Foto: Milan Sabic/PIXSELL
Pelješki most snimljen iz zraka
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
28.07.2021.
u 11:10
2012. Kukuriku koalicija dolazi na vlast, Hrvatske ceste raskidaju ugovor za gradnju mosta
Pogledaj originalni članak


1997/1998. Bivši, a sad pokojni SDP-ov župan dubrovačko-neretvanski Ivan Šprlje 1997. prvi put u javnosti iznosi ideju Pelješkog mosta, dok HDZ-ov Luka Bebić tvrdi da je on tu ideju prvi javno iznio 1998. godine

2003. U predizbornoj kampanji tadašnji predsjednik HDZ-a Ivo Sanader uvodi temu Pelješkog mosta

2005. Izdana načelna građevinska dozvola, analizirano 10 tehničkih rješenja, Sanader otvara radove na mostu prvi put

2007. Izdana lokacijska dozvola, izabrano konačno rješenje koje su izradili Jure Radić i Građevinski fakultet, ishođena građevinska dozvola, sklapa se ugovor s domaćim konzorcijem u iznosu 1,95 mlrd. kn, Sanader otvara radove drugi put

2010. Hrvatski konzorcij – Konstruktor, Viadukt i Hidroelektra-niskogradnja – traži povećanje cijene na 2,6 milijardi kuna

2011. Usporava se gradnja pa se rok završetka radova s 2012. pomiče na 2017.

2012. Kukuriku koalicija dolazi na vlast, Hrvatske ceste raskidaju ugovor za gradnju mosta

2013. U predstudiji izvodljivosti, osim mosta, analizirani su i koridor kroz Neum, tunel… Daje se prednost mostu, što potom potvrđuje i studija izvodljivosti

2015. Hrvatske ceste prijavljuju projekt cestovnog povezivanja juga Hrvatske za financiranje iz EU fondova

2016. Stiže potvrda JASPERS-a da je Pelješki most spreman za realizaciju

2017. Europska komisija odobrila 357 milijuna eura za Pelješki most i pristupne ceste

2018. Na natječaju za gradnju pobjeđuje China Bridge and Road Corporation s ponudom od 2,08 mlrd. kn

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 5

Avatar Apsalar
Apsalar
12:04 28.07.2021.

Psi laju, karavane prolaze. Sad i preko mosta prelaze. Što je bilo bilo je, drugovi. Još jedna pobjeda vama omražene šahovnice! 5:0 za nas, uz autogolove. Koja je sljedeća utakmica? ZDS? Tu ste naebali.

Avatar ilija.pravednik
ilija.pravednik
11:47 28.07.2021.

Kmeri gotovo je. Hrvatska je konačno slobodna.

ST
stefj
12:19 28.07.2021.

To samo pokazuje da kada se ima novaca i nema previše ispruženih ruku okolo, onda je sve lakše... Nedavno sam čuo dobar vic; da je Kalmeta radio most, već bi davno sve bilo gotovo, njegovi pojedu Kineze za doručak, a koštalo bi duplo manje...