1997/1998. Bivši, a sad pokojni SDP-ov župan dubrovačko-neretvanski Ivan Šprlje 1997. prvi put u javnosti iznosi ideju Pelješkog mosta, dok HDZ-ov Luka Bebić tvrdi da je on tu ideju prvi javno iznio 1998. godine
2003. U predizbornoj kampanji tadašnji predsjednik HDZ-a Ivo Sanader uvodi temu Pelješkog mosta
2005. Izdana načelna građevinska dozvola, analizirano 10 tehničkih rješenja, Sanader otvara radove na mostu prvi put
2007. Izdana lokacijska dozvola, izabrano konačno rješenje koje su izradili Jure Radić i Građevinski fakultet, ishođena građevinska dozvola, sklapa se ugovor s domaćim konzorcijem u iznosu 1,95 mlrd. kn, Sanader otvara radove drugi put
2010. Hrvatski konzorcij – Konstruktor, Viadukt i Hidroelektra-niskogradnja – traži povećanje cijene na 2,6 milijardi kuna
2011. Usporava se gradnja pa se rok završetka radova s 2012. pomiče na 2017.
2012. Kukuriku koalicija dolazi na vlast, Hrvatske ceste raskidaju ugovor za gradnju mosta
2013. U predstudiji izvodljivosti, osim mosta, analizirani su i koridor kroz Neum, tunel… Daje se prednost mostu, što potom potvrđuje i studija izvodljivosti
2015. Hrvatske ceste prijavljuju projekt cestovnog povezivanja juga Hrvatske za financiranje iz EU fondova
2016. Stiže potvrda JASPERS-a da je Pelješki most spreman za realizaciju
2017. Europska komisija odobrila 357 milijuna eura za Pelješki most i pristupne ceste
2018. Na natječaju za gradnju pobjeđuje China Bridge and Road Corporation s ponudom od 2,08 mlrd. kn
Psi laju, karavane prolaze. Sad i preko mosta prelaze. Što je bilo bilo je, drugovi. Još jedna pobjeda vama omražene šahovnice! 5:0 za nas, uz autogolove. Koja je sljedeća utakmica? ZDS? Tu ste naebali.