Zakona o sigurnosti prometa

Od sutra velika promjena za vozače

Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Obveza korištenja dnevnih svjetala po zakonu prestaje 31. ožujka
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Obveza korištenja dnevnih svjetala po zakonu prestaje 31. ožujka
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Obveza korištenja dnevnih svjetala po zakonu prestaje 31. ožujka
31.03.2022.
u 14:00
Vozači mopeda i motocikala dužni su cijele godine i danju imati upaljena kratka svjetla na vozilu
Pogledaj originalni članak

Policija je objavila da od petka za vozače više nisu obavezna dnevna svjetla danju. 

Izmjenama i dopunama Zakona o sigurnosti prometa na cestama, datumski je određeno obavezno korištenje dnevnih ili kratkih svjetala na motornim vozila danju i to od 1. studenog do 31. ožujka, što znači da od 1. travnja nema obaveze paljenja svjetala na motornim vozilima danju. Vozači mopeda i motocikala dužni su cijele godine i danju imati upaljena kratka svjetla na vozilu. U slučaju nepoštivanja navedenih zakonskih odredbi vozač se može kazniti novčanom kaznom u iznosu od 300 kuna.

Zbog vlastite i sigurnosti svih drugih sudionika u prometu, policija preporučuje korištenje svjetala na svim vozilima tijekom cijele godine, a isto je obavezno i u uvjetima smanjene vidljivosti i noću.

I vozači bicikala, od prvog sumraka do potpunog svanuća (noću) te u slučaju smanjene vidljivosti, na biciklu moraju imati upaljeno jedno svjetlo bijele boje na prednjoj strani i jedno crveno svjetlo na stražnjoj strani bicikla. U slučaju nepoštivanja te zakonske odredbe, vozač bicikla kaznit će se novčanom kaznom od 500 kuna, objavila je policija.

Video: Od 1. travnja plin skuplji prosječno 16 posto, a struja 9,6 posto.

VOZNI PARK HRVATA

Hrvati voze aute stare 13 godina, jedna marka im je uvjerljivo najdraža

Predsjednik Uprave CVH-a Goran Pejić starenje hrvatskog voznog parka objašnjava činjenicom da se prvi put registrira malo novih automobila, odnosno da se premalo obnavlja vozni park. Prije bi se ljudi, veli, kad bi kupili novi automobil, riješili starog, no sad su druge prilike, vlada nestašica novih automobila i dijelova za njihovu proizvodnju pa se dosta ljudi odlučilo zadržati svoja stara vozila. No Pejić upozorava da stari automobili imaju manje elemenata pasivne i aktivne sigurnosti od novih pa je time i zaštita u slučaju prometnih nesreća manja.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.