Kolumna

Maturanti su pozirali uz ustašku simboliku zato što ih društvo i država uče da je to normalno

Foto: Facebook
Maturanti su pozirali uz ustašku simboliku zato što ih društvo i država uče da je to normalno
27.05.2022.
u 12:04
No, nemojmo se varati, mladi naraštaji vrlo dobro znaju o čemu je riječ, samo je razlika u tome radi li se o neonacističkim skupinama koje, primjerice, protestiraju u Njemačkoj ili neprijavljenom skupu maturanata koji prolaze "lišo" jer, eto, ni njihovi profesori ne vide tu problem i ne kuže poantu priče. I odgajaju ih pogrešno, što je kod nas sasvim dozvoljeno.

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača