službeni podaci

Odlični podaci za hrvatski turizam!

Foto: Pixsell
Djevojka na plaži
Foto: Pixsell
Djevojka na plaži
Foto: Hrvoje Jelavic/PIXSELL
Djevojke na plaži
07.08.2015.
u 11:46
– Dobri rezultati predsezone, kao i dobra najava posezone, dokaz su da program Hrvatska 365 daje rezultate te da Hrvatska sigurno produljuje sezonu – izjavio je ministar Lorencin
Pogledaj originalni članak

Prema službenim podacima sustava turističkih zajednica, na Jadranu i u Gradu Zagrebu u srpnju 2015. odmaralo se 3 milijuna i 411 tisuća turista (plus 11%), koji su ostvarili 22 milijuna i 828 tisuća noćenja (plus 9%), objavilo je Ministarstvo turizma na službenoj stranici.

Strani su turisti ostvarili 3 milijuna i 159 tisuća dolazaka, što predstavlja porast od 11 posto te 20 milijuna i 803 tisuće noćenja, što predstavlja rast od 9 posto. Domaći turisti također bilježe rast u dolascima od 8 posto te od 6 posto u noćenjima.

Porast u srpnju bilježe sve jadranske županije i Grad Zagreb. U Istri je u srpnju zabilježen broj dolazaka od 848 tisuće gostiju (plus 12 posto) te noćenja od 6 milijuna i 513 tisuća (porast od 8 posto). U Splitsko-dalmatinskoj županiji u srpnju se odmarala 701 tisuća turista (porast od 12 posto), koji su ostvarili 4 milijuna 423 tisuće noćenja (porast od 11 posto).  Na Kvarneru je u srpnju zabilježen dolazak 593 tisuće gostiju (porast od 14 posto), koji su ostvarili 3 milijuna i 824 tisuće noćenja (porast od 11 posto).    

U Zadarskoj županiji u srpnju je zabilježen dolazak 458 tisuća gostiju (porast od 7 posto) te 3 milijuna 707 tisuće noćenja (porast od 7 posto). Dubrovačko-neretvanska županija u srpnju bilježi 313 tisuća dolazaka (porast od 8 posto) te milijun i 667 tisuća noćenja (porast od 6 posto).

U srpnju u Šibensko-kninskoj županiji ostvareno je 246 tisuća dolazaka (porast od 6 posto) te milijun i 810 tisuća noćenja (porast od 9 posto). U Ličko-senjskoj županiji u srpnju je ostvarena 141 tisuća dolazaka (porast od 11 posto) te 703 tisuće noćenja (porast od 11 posto). Grad Zagreb sa 110 tisuća dolazaka i 181 tisuću noćenja, što je porast u dolascima i noćenjima od 8 posto.

U srpnju je najviše ostvarenih dolazaka s tržišta Njemačke, Slovenije, Češke, Poljske Austrije, Slovačke, Italije, Nizozemske, Mađarske te Ujedinjenog Kraljevstva.

Od siječnja do srpnja broj dolazaka u Istri iznosio je milijun i 975 tisuća

Od siječnja do srpnja u Hrvatskoj je na Jadranu i u Gradu Zagrebu boravilo ukupno 7 milijuna i 591 tisuća gostiju, koji su ostvarili 40 milijuna noćenja, što su porasti od 9 posto u dolascima i 7 posto u ostvarenim noćenjima u odnosu na isto razdoblje 2014. godine.

Od siječnja do srpnja broj dolazaka u Istri iznosio je milijun i 975 tisuća (porast od 9 posto), a broj noćenja popeo se na 12 milijuna gostiju (porast od 6 posto). U Splitsko-dalmatinskoj županiji zabilježen je milijun i 357 tisuća dolazaka (porast od 10 posto) te 7 milijuna i 211 tisuća noćenja (porast od 10 posto). Na Kvarneru od siječnja do srpnja ove godine ostvareno je milijun i 331 tisuća dolazaka (porast od 10 posto) te 6 milijuna i 694 tisuće ostvarenih noćenja (porast od 8 posto).

U Zadarskoj županiji zabilježen je dolazak 830 tisuća gostiju (porast od 6 posto) te 5 milijuna i 540 tisuća gostiju (porast od 6 posto). Od siječnja do srpnja u Dubrovačko-neretvanskoj županiji ostvareno je 803 tisuće dolazaka (porast od 7 posto) te 3 milijuna i 464 tisuće noćenja (porast od 5 posto).

Lorencin: Konačan cilj je do 2020. biti jedna od TOP 20 destinacija na svijetu

Od siječnja do srpnja u Šibensko-kninskoj županiji ostvareno je 455 tisuća dolazaka (porast od 5 posto) te 2 milijuna i 770 tisuća noćenja (porast od 6 posto). U Ličko-senjskoj županiji ostvareno je 302 tisuće dolazaka (porast od 12 posto) te milijun i 110 tisuća noćenja (porast od 11 posto). Od siječnja do srpnja Grad Zagreb bilježi 540 tisuća dolazaka i 937 tisuća noćenja, što je porast od 12 posto u dolascima te 11 posto u noćenjima.

Pet najjačih tržišta u razdoblju od siječnja do srpnja po udjelu u noćenjima su: Njemačka, Slovenija, Austrija, Češka, Poljska, Italija, Nizozemska, Slovačka, Ujedinjeno Kraljevstvo te Mađarska.

– Izvrsni rezultati u srpnju govore nam da je sama špica sezone odlično pripremljena u dogovoru javnog i privatnog sektora. Dobri rezultati predsezone, kao i dobra najava posezone dokaz su da program Hrvatska 365 daje rezultate te da Hrvatska sigurno produljuje sezonu. Velik broj investicija te realizacija Strategije razvoja turizma, odnosno razvoj proizvoda i porast turističke potrošnje dobar su putokaz do ostvarenja našeg konačnog cilja, a to je do 2020. godine biti jedna od 20 turistički najkonkurentnijih destinacija na svijetu – istaknuo je ministar turizma Darko Lorencin.

>> Split Šampion turizma 2015.!

>> Najveći bazen s valovima u Hrvatskoj izgrađen u Bizovcu

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 22

DU
Deleted user
12:45 07.08.2015.

Bilo bi krajnje lijepo da je istina, ali mislim da je uspjehu presudila situacija na bislkom istoku i sjeveru afrike, a pogotovo kriza u Grčkoj... nažalost, promocija hrvatske od strane službenih tijela je još uvijek ništa u odnosu na kakvu nam promociju rade strane zvijezde, glazbeni festivali (za koje se nadajmo da neće lokalno stanovništvo tražiti zabrane kako bi mogli spavati na miru), serija Game of Thrones i slično. A kada je riječ o kvaliteti ponude i cijenama, tu se već da govoriti u nedogled... uglavnom, veliko rasulo - osim u dijelovima gdje su strani investitori uložili veliki novac i preko svojih turoperatora dovode goste, dok naši ljudi svake godine gube poslove i veliko tržište...

IV
Ivanveliki
12:37 07.08.2015.

Budimo realni- jedini pravi razlog je sto je ove godine lijepo vrijeme, za razliku od proslogodisnjih kisa! Sve drugo nije bitno

JA
jason22
15:16 07.08.2015.

jako puno loših komentara,..ili ste zlobni ili nemate pojma,..koliko god to vama izgledalo jadno, kvaliteta ponude raste iz godine ugodinu,...zemlja se dobro reklamirala i sada svi znaju za hrvatsku,...situacija u arapskim zemljama može minimalno poboljšati situaciju ali ti gosti se manje više ravnomjerno rasporede,..u grčkoj nisu osjetili veliku krizu u turizmu,...ulagalo se kod nas jako puno,...pogledajte split,..zadar šibenik dubrovnik,..to je ono što jako dobro poznam,...nemaš se di okrenut isve je puno,..trebali bi još više poreza ubrati ali našim lopovčićima nije lako stati na kraj,...otoci udalmaciji su krcati,..dakle ne lažite,....može li bolje ?? Može!! ali ne može odjednom,...ja se samo bojim da interes za hrvatsku ne splasne nakon 3-4 godine..a to znači osmisliti nove sadržaje da se ljudi vraćaju svake godine, u konačnici turisti nisu blesavi,..oni bolje nego mi koji ovdje komentiramo znaju kakav je odnos cijene i kvbalitete kod nas ,..u italiji,..francuskoj,..turskoj,..