TURISTIČKO VIJEĆE

Cappelli: Udruživanje turističkih mjesta potaknut će ukupni gospodarski razvoj

Cappelli: Udruživanje turističkih mjesta potaknut će ukupni gospodarski razvoj
26.11.2019.
u 16:24
Hrvatska turistička zajednica dogodine pokreće projekt brendiranja privatnog smještaja radi boljeg pozicioniranja na tržištu
Pogledaj originalni članak

Prioriteti nacionalne turističke organizacije u idućoj godini bit će jačanje nacionalnog brenda, poticanje pred i posezonskog prometa te veće turističke potrošnje, priopćeno je nakon sjednice Turističkog vijeća Hrvatske turisitčke zajednice. S obzirom, pak, na nove zakonske odredbe koje stupaju na snagu s 1. siječnjem 2020., koje se tiču turističkih zajednica, predviđeno je i raspisivanje javnih natječaja za udružene turističke zajednice te za turistički nedovoljno razvijena područja i kontinent.

- Sredstva će se dodjeljivati iz Fonda za udružene turističke zajednice i Fonda za turistički nedovoljno razvijena područja i kontinent sukladno definiranim uvjetima i kriterijima za aktivnosti koje će odrediti naš Pravilnik, a odluku o izboru projekata te o visini potpora donijet će Turističko vijeće HTZ-a. Vjerujem kako će stupanjem na snagu novih zakona u idućoj godini turističke destinacije uvidjeti potencijale udruživanja kroz dodjelu dodatnih financijskih sredstava za udružene turističke zajednice iz čega bi trebali proizaći i brojni sinergijski učinci ne samo u kvaliteti tržišnog nastupa cijelog turističkog područja, već će se osigurati i prijeko potrebna troškovna efikasnost u sferi promocije i provedbi projekata. Jedan od najvećih naglasaka novog sustava stavljen je na poticanje udruživanja destinacija koje zajedničkim djelovanjem imaju mogućnost puno kvalitetnijeg pozicioniranja na tržištu i razvoja projekata koji će potaknuti cjelokupni gospodarski razvoj - poručio je Gari Cappelli, ministar turizma i predsjednik Hrvatske turističke zajednice.

U prijedlogu programom rada HTZ-a za 2020. predviđeno je sudjelovanje na 17 sajmova; 13 općih turističkih sajmova te četiri specijalizirana sajma (dva kamping i dva nautička). S ciljem, pak, podizanja razine kvalitete i promocije u najzastupljenijem obliku domaće smještajne turističke ponude dogodine će HTZ s regionalnim turističkim zajednicama pokrenuti projekt brendiranja i labelinga privatnog smještaja radi što kvalitetnijeg pozicioniranja na tržištu.

-Imamo odličan odaziv sustava turističkih zajednica na Javni poziv za iskazivanje interesa za provedbu strateških promotivnih kampanja na emitivnim tržištima u 2020. godini kojeg smo objavili u kolovozu ove godine i putem kojeg je Turističko vijeće odobrilo financijska sredstava za provedbu ključnih promotivnih kampanja i suradnju s partnerima, većinom avioprijevoznicima. Također, u suradnji s turističkim zajednicama županija uspješno smo proveli i Javni poziv za udruženo oglašavanje u kampanjama javnog i privatnog sektora u 2020. godini, a putem ova dva programa odobreno je gotovo 60 milijuna kuna za provedbu prijavljenih projekata i suradnji - izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako su odabrane i agencije za provedbu marketinških i PR aktivnosti na emitivnim tržištima, kao i tekst Javnog poziva za TOP događanja.

U sklopu prijedloga godišnjeg programa rada prvi puta su razrađene i ključne aktivnosti predstavništva HTZ-a u Koreji. U sklopu programa za korejsko tržište za iduću godinu planira se nastup na sajmovima Seoul International Tourism Industry Fair u lipnju te Busan International Travel Fair u rujnu 2020.

Teme koje će biti u fokusu za tržište Koreje su brendiranje Hrvatske kao gastrodestinacije, srednjovjekovni festivali, zdravstveni, ekološki, kongresni te kulturni turizam s posebnim naglasnom na promociju događanja Rijeka – europska prijestolnica kulture.

Pogledajte na vecernji.hr