Pantovčak

Održana četvrta radionica Radne skupine predsjednice Republike za razvoj identiteta i brenda RH

Foto: Ured predsjednice
Održana četvrta radionica Radne skupine predsjednice Republike za razvoj identiteta i brenda RH
09.02.2019.
u 18:49
Na četvrtoj radionici analizirali su se elementi marke Hrvatske po područjima te se generirala izjava o pozicioniranju marke Hrvatske
Pogledaj originalni članak

U Uredu predsjednice Republike Hrvatske Kolinde Grabar - Kitarović održana je četvrta radionica Radne skupine Predsjednice Republike Hrvatske za razvoj identiteta i brenda Republike Hrvatske, na kojoj je nastavljen rad i rasprava o brendingu i dostupnim modelima za razvoj brenda nacije/države, a u svrhu pripreme cjelovitog modela brenda Republike Hrvatske, priopćili su iz Ureda predsjednice.

Na četvrtoj radionici analizirali su se elementi marke Hrvatske po područjima te se generirala izjava o pozicioniranju marke Hrvatske. Kao teorijska podloga korišteni su modeli Capstones i Brand Key. Radionica je završila definiranjem elemenata marke Hrvatske prema ciljnim javnostima.

Predsjednica Grabar-Kitarović, u listopadu prošle godine, održala je okrugli stol na temu „Identitet i marka Republike Hrvatske“, na kojem su sudjelovali i stručnjaci iz područja marketinga, kreiranja imidža i brendiranja te sporta i kulture. Na okruglom stolu Predsjednica je istaknula kako Hrvatska nema jasan i kvalitetan sustav oblikovanja nacionalne marke, odnosno brenda, i upravljanja njome te poručila kako to želi promijeniti osnivanjem radne skupine koju će voditi prof. Dubravka Sinčić Ćorić sa zagrebačkog Ekonomskog fakulteta.

Radna skupina Predsjednice Republike Hrvatske za razvoj identiteta i brenda Republike Hrvatske osnovana je početkom studenog 2018. godine Odlukom predsjednice Grabar-Kitarović. Sredinom travnja radna skupina predstavit će Predsjednici Republike smjernice za pozicioniranje Hrvatske, odnosno za brendiranje Hrvatske.

Pogledajte video: Grabar - Kitarović na Danu otvorenih vrata

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 7

DU
Deleted user
19:29 09.02.2019.

Jesenti milu bigulicu, kaj je to identitet i brend RH koje bi trebalo razvijati? Zar Hrvatska kao država već nema razrađene te sastavnice i ne služi se njima? Kako onda uopće funkcioniramo? To je retoričko pitanje jer se dobro vidi kako. Drugim riječima, šuć-muć pa prolij.

DU
Deleted user
13:30 10.02.2019.

Brendiraju se dostignuća koja su izvanserijska ;u proizvodnji , znanosti , izgradnji demokratskih procedura , sustavnom sportskom odgoji i rezultatima . Ne brendira se umišljaj da smo mi brend !!!

AN
antonelić
20:04 09.02.2019.

sada se tek vidi rezultat brendiranja precjednice dr.kolinde ... čitav svijet prepoznaje kockice u crveno bijeloj kombinaciji , a hrska mladež se masovno vraća iz pečalbe ... skače nam bedepe i rejting , veselo kročimo prema blagostanju ... brendiranjem nas je dr.kolinda uvela u red najprosperitetnijih država u europskoj zajednici naroda , tamo gdje nam je i mjesto ( iza bugarske ali još uvijek ispred albanije ) ...