VINSKA NEKULTURA

Ono što Hrvati rade sa svojim vinima je poražavajuće

Foto: Marko Jurinec/PIXSELL
Ono što Hrvati rade sa svojim vinima je poražavajuće
02.12.2021.
u 12:06
Kupnja vina daleko je više emocionalna nego racionalna, što znači da će vjerni potrošač kupiti marku kojoj je vjeran jer je to za njega “vrijednost za novac”. Dakle, iz rezultata ovog istraživanja da se zaključiti da je potrebno potrošače vina educirati i znatno unaprijediti vinsku kulturu.

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadžaj s potpisom.

Mjesečni pristup - 39 kn/mj

Pristup Večernji Premium sadržaju do otkazivanja, mjesečna naplata

  • Prvi mjesec 9 kuna (samo za nove korisnike)
Ključne riječi


Komentari 7

SC
saff_cenzuriran
13:38 02.12.2021.

jedino što je poražavajuće kakva se smeća prodavaju u hrvatskim trgovinama.

BI
billynik
13:00 02.12.2021.

Lupetanje!

IL
ilijacelic
15:02 02.12.2021.

Ja u moji 75 god. popijo sam oko 3 Litre vina nikada nisam pušijo i osjećam se zdravo kao da imam 30 god. Alkohol i cigarete to je otrov vjerujte mi.Puno sam radijo samo u Njemačkoj imam 40 god.radnog staža u Hrvatskoj 3 god.