Piše Marijana Grbeša

Ono što su nekada bile političke stranke, sindikati, crkve, danas, u vrijeme celebrity kulture postali su 'Swiftijevci'

Foto: MARIO ANZUONI/REUTERS
Ono što su nekada bile političke stranke, sindikati, crkve, danas, u vrijeme celebrity kulture postali su 'Swiftijevci'
02.01.2024.
u 22:57
Subverzivno ratuje protiv trendova showbiz industrije kojom istovremeno caruje bez konkurencije

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

CAROLA LEMNE

Švedska stručnjakinja: Ono što se događa u Švedskoj više je mentalna spremnost. Sada se zalihe opet skupljaju

Stvoren je ekosustav za suradnju znanosti i velikih tvrtki. Važne kompanije poput Ericssona ili AstraZenece imaju, primjerice, puno znanstvenika s kojima se na taj način može surađivati. Spotify je, primjerice, iznikao iz takve suradnje sa znanstvenicima tehničkih sveučilišta i malim poduzetnicima koji su iz rada za Ericsson učili i to znanje primijenili za stvaranje Spotifyja. I ta briljantna ideja promijenila je cijeli posao glazbe



Komentari 1

TO
Tornado0508
00:40 03.01.2024.

Samo neznalice mogu staviti Crkvu u istu kategoriju sa sindikatima i celebrity