Uprava Hrvatskih autocesta ponovo je zaposlila Roberta Grbavca koji je kratkotrajno radio u HAC-u početkom godine na mjestu vozača predsjednika uprave HAC-a Dražena Guština iako za to nije imao uvjete, što je utvrdio i Državni inspektorat kad je proveo nadzor u toj tvrtki.
Prema nalazu Inspektorata iz travnja ove godine, R. Grbavac, koji je bio zaposlen u HAC-u nakon što je tu tvrtku preuzela sadašnja uprava, nije ispunjavao posebne uvjete za zasnivanje radnog odnosa. Grbavac je i prije nalaza Inspektorata sporazumno raskinuo ugovor o radu s HAC-om nakon što je to naredio tadašnji ministar Zlatko Komadina jer je Grbavac bio zaposlen kao i još pet drugih osoba bez prethodno provedenog javnog natječaja. Inspektorat je pak utvrdio da za njihovo zapošljavanje HAC nije ni morao raspisati natječaj, ali je utvrdio da Grbavac i tajnica člana uprave HAC-a Narzia Dalsaoa Jelena Perica nemaju potrebne uvjete za radna mjesta na koja su zaposleni. No, Grbavac pet mjeseci poslije opet radi u HAC-u.
>>Rodbinske veze šefova u HAC-u: na plaći muževi, žene, sinovi...
Ali ovaj put je u HAC došao posredovanjem agencije za privremeno zapošljavanje. I to kao cestar, ali je nekoliko dana, priznaju to i u HAC-u, radio opet i kao vozač predsjednika uprave, i to, kako tvrde, kao zamjena vozača iz ureda uprave koji su bili na godišnjem odmoru. U HAC-u tvrde da je izbor radnika za sezonsko zapošljavanje, prema uvjetima natječaja, izvršila tvrtka Adecco, a da Grbavac ima formalne uvjete za radno mjesto cestara – osnovno osmogodišnje školovanje, rad sa sitnom mehanizacijom te valjanu vozačku dozvolu B-kategorije. U HAC-u pak radi 2800 ljudi, a predsjednik uprave si je za zamjenskog vozača odabrao baš sezonskog radnika koji nema ni uvjete potrebne za to.
U zemlji lopovluka i korupcije..., sada su se dohvatili nekog vozača dok direktori i dalje kradu, muljaju i sl.(ovo se ne odnosi na HAC nego na sve državne firme). No, i malom djetetu je jasno što se želi sa HAC-om. Državna firma koja jedina još donekle dobro stoji i posluje, samim nepotrebnim povećanjem cestarina prije turističke sezone (a mi smo kao turistička zemlja) počela je biti uništavana od maćehe države. Umjesto da se smanje cestarine, privuku korisnici Maćeha radi suprotno a sve u cilju pada vrijednosti firme te prodaje iste u bescjenje...a zaposlenici i svi građani sve to samo promatraju...kako smo mi jadan narod. Hvala.