Ministar turizma Veljko Ostojić odgovarao je danas po prvi put na pitanja građana na Twitteru, nešto iza 13 sati, na temu turizma u Hrvatskoj, a nastavno na objavljenu Strategiju razvoja po kojoj bi se naša zemlja ambiciozno podigla na ljestvici turističkih zemalja do 2020. godine.
Hrvatska turistička zajednica i za ovu je turističku sezonu snimila spot, a koji je podigao prašinu.
- Zašto ste napravili onako glup spot i bacili 66 000 kn u vjetar? Gdje su Dubrovnik, Split, Opatija, Plitvice, gdje su naše ljepote, upitao je jedan građanin ministra Ostojića. - Film nije snimljen u turističke promotivne svrhe već kao dio strategije koji govori o potrebi da naš turizam postane sve više, odgovorio je Ostojić.
Građani su zapitali ministra i koji je njegov stav oko izgradnje Golf resorta na Srđu, no Ostojić je vješto izbjegao odgovor napisavši samo da je taj projekt prošao sve zakonske procedure. Ista situacija dogodila se i s pitanjem kada će se hrvatski turizam malo više okrenuti mladima 18- 30 godina i oglašavanje usmjeriti u tom smjeru.
Uslijedio je tek šturi odgovor da su se napravili veliki pomaci u radu Hrvatske turističke zajednice na način da su dobili 145 posto više sredstava za unaprijeđenje online komunikacije. Ministar je odbacio mogućnost da će se uvesti naplata ulaska turističkih autobusa u pojedine gradove, po uzoru na EU.
- Osobno sam protiv toga, odgovorio je.
Iako je ostalo puno neodgovorenih pitanja, ministar je korisnike Twittera pozdravio nakon nekih pola sata i time završio svoje "twitanje", a korisnici su upućeni da sva neodgovorena pitanja, na koja žele dobiti odgovore, pošalju na mail adresu Ministarstva turizma.
kaj se tiće spota,to je glupi i oportunistički odgovor,za koga je taj spot napravljen...za domaču javnost,ili inozemstvo,kaj budu stranci gledali sneg,ikak se dečica igraju mobitelim,novinari trebaju istražiti ko je radio spot,ko je potpisao naruđbenicu za izradu spotai, zašto košta 66500kn,što je par hiljada kuna od minimuma kojim ministar raspolaže bez javnog natječaja......svinjarija