HTZ

Ostvareni odlični rezultati provedene kampanje s Expediom

Foto: HTZ
Hrvatska turistička zajednica
Foto: HTZ
Hrvatska turistička zajednica
Foto: HTZ
Hrvatska turistička zajednica
27.08.2019.
u 12:54
Najpopularniji Dubrovnik, Split, Hvar i Zagreb
Pogledaj originalni članak

Prema dobivenom izvješću o rezultatima digitalne kampanje koju je Hrvatska turistička zajednica provela na američkom tržištu u suradnji s Expediom, vodećom svjetskom platformom za putovanja, ostvareno je 22,2 milijuna impresija. Zajednička kampanja pod nazivom „Croatia Unlocked provodila se od travnja do lipnja ove godine s ciljem povećanja vidljivosti, osnaživanja pozicije i promoviranja Hrvatske na američkom tržištu kao idealne cjelogodišnje destinacije Mediterana.

Expedia Group u svom portfelju uključuje neke od najpouzdanijih svjetskih brandova za putovanja kao što su Hotels.com, Trivago, Travelocity, Cheaptickets, HomeAway itd. Platforma ostvaruje preko 144 milijuna mjesečnih jedinstvenih posjeta, a na društvenim mrežama ima preko 7 milijuna pratitelja.

Foto: HTZ
Hrvatska turistička zajednica

Primarni cilj kampanje bio je potaknuti interes američkih putnika za hrvatske destinacije, dok je direktni booking, postavljen kao dodatni cilj projekta, ostvario izvrsne rezultate. Naime, za vrijeme trajanja kampanje rezerviran je smještaj te su kupljene avio karte u vrijednosti od 3,2 milijuna američkih dolara.

 „Provedena kampanja s Expediom i rezultati koje je ostvarila govore o iznimnoj važnosti suradnje s globalnim turističkim subjektima u promociji domaćeg turizma. Ovo je odličan primjer kampanje kojom smo istovremeno jačali poziciju Hrvatske na američkom tržištu, ali i direktno utjecali na rezervaciju odmora u hrvatskim destinacijama“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Za vrijeme trajanja kampanje ukupno je realizirano 6.700 noćenja i to najviše u Dubrovniku, Splitu, Hvaru i Zagrebu, te je prodano 2.900 avionskih karata prema Hrvatskoj aviokompanija Croatia Airlines, American Airlines, Australian Airlines, British Airways, Lufthanse, Turkish Airlines, Air France, easyJet, itd.

Foto: HTZ
Hrvatska turistička zajednica

„Hrvatska toliko toga nudi svojim posjetiteljima, od kristalno plavog mora do svjetske kulturne baštine. Htjeli smo kreirati dinamičnu kampanju kojom ćemo pokazati ovu nevjerojatnu raznolikost, ali i pomoći našim korisnicima da sukladno svojim interesima na inovativan način otkriju razne hrvatske regije“, izjavila je direktorica poslovnog razvoja Expedia Group Media Solutions Evelina Hederer nadodavši kako je iznimno zadovoljna rezultatima zajedničke suradnje.  

Pogledajte na vecernji.hr