Nakon više od mjesec dana ekstenzivne medijske kampanje posvećene Adventima diljem Hrvatske, službeno je završen izbor za NajAdvent 2022. u organizaciji Večernjeg lista koji će nagraditi tri najljepša Adventa po izboru čitatelja i tri najljepša Adventa po izboru žirija.
Prvu godinu projekta obilježila je snažna medijska kampanja kroz koju je adventski sadržaj nominiranih 17 gradova u tiskanim i digitalnim platformama Večernjeg lista vidjelo preko 2 milijuna ljudi.
Sve posebnosti i programi nominiranih Advenata objedinjeni su na posebnoj stranici Najadvent.hr kao središnjem mjestu projekta na kojem su, uz Facebook profil Večernjeg lista, čitatelji mogli glasati za svoje favorite. Uz čitatelje, o pobjednicima su odlučili i glasovi žirija sastavljenog od članova Večernjeg lista i poznatih osoba iz raznih područja javnog života. Tako su ove godine zadatak da odaberu NajAdvent imali radijska voditeljica Ivana Mišerić, poduzetnik i influencer Sandi Pego, glazbenik, slikar i scenograf Ivica Propadalo te Večernjakovci Anamaria Todorić, Mirjana Tomičić i Dražen Novak.
Tri su glavna kriterija prema kojima je žiri ocjenjivao nominirane Advente: programski sadržaj, vizualni dojam i ekološki aspekt. Pregled bogatih adventskih događanja dostupan na stranici NajAdvent.hr potvrđuje da nisu imali nimalo lagan ni jednostavan zadatak, no vodili su se svojim bogatim iskustvom rada i sudjelovanja na brojnim projektima i manifestacijama kako bi odabrali najljepši Advent 2022.
Velik interes publike za novi projekt Večernjeg lista potvrđuju izvrsne statistike čitanosti i pregleda svih adventskih sadržaja nominiranih gradova. Članci na portalu Vecernji.hr i stranici Najadvent.hr imali su 150.811 otvaranja (page views) i ukupno vrijeme zadržavanja (time on page) preko 1.370 sati te ostvarili doseg od 113.407 posjetitelja (users), što je gotovo 4% ukupnog Internet dosega u Hrvatskoj.
Na društvenim mrežama Večernjeg lista objave o nominiranim Adventima ostvarile su doseg od 1,5 milijuna ljudi, uz 355 tisuća pregleda video formata, 920 tisuća impresija glavnog albuma za glasovanje te 105 tisuća shareova, lajkova i komentara.
Inovativni i odlično performirajući desktop i mobile formati bannera ostvarili su gotovo 6 milijuna impresija koje su generirale gotovo 55 tisuća klikova, dok su najave adventskih događanja u tiskanom izdanju Večernjeg lista petkom tijekom prosinca ostvarile doseg od 240.890 čitatelja i obuhvatile preko 7% populacije.
Podsjetimo, u izboru su sudjelovali: Crikvenica, Karlovac, Kaštela, Koprivnica, Križevci, Opatija, Osijek, Popovača, Pula, Rab, Rovinj, Samobor, Sinj, Split, Trilj, Velika Gorica i Vinkovci.
Zahvaljujemo svim kandidatima na sudjelovanju i čestitamo na bajkovitim adventima koji iz godine u godinu posjetiteljima nude sve više inovativnih sadržaja te jedva čekamo vidjeti što će nam donijeti nova adventska izdanja i tko će sljedeće godine ponijeti titulu NajAdventa!