VELIKI PROMET

Overseas Express oglasio se zbog velikog kašnjenja u isporuci paketa

Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Overseas Express
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Overseas Express
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Overseas Express
28.12.2017.
u 10:20
Overseas Express ima 20 godina iskustva u dostavi pošiljaka koje do kupaca stižu s 370 vozila.
Pogledaj originalni članak

Iskreno se ispričavamo svim našim korisnicima kojima, unatoč svim naporima, nismo uspjeli na vrijeme isporučiti naručene pakete uoči blagdana. S 20 godina iskustva u dostavi pošiljaka pripremili smo se na značajan rast prometa u vrijeme blagdana, ali nam je stigao višestruko veći broj paketa od najavljenog. U takvoj situaciji i s iznimnim naporima svih zaposlenih u kompaniji te angažiranjem dodatnih dostavljača bilo je nemoguće isporučiti sve pakete na vrijeme - poručuju iz Overseas Expressa. 

Uz iskrenu ispriku svim korisnicima kojima nisu na vrijeme dostavljene pošiljke, Overseas Express će pronaći način kako da im se dodatno oduži. Sada je u fokusu u što kraćem roku stabilizirati rokove dostave i isporučiti svim korisnicima naručene pakete, a zatim će im se pojedinačno javiti. Najmanje 80 posto neisporučenih pošiljaka bit će riješeno do kraja ovog tjedna, a kompletna isporuka bit će sigurno zaključena u prvom tjednu siječnja. Problemi s isporukama uglavnom se odnose na šire zagrebačko područje, stoji u priopćenju. 

Overseas Express ima 20 godina iskustva u dostavi pošiljaka koje do kupaca stižu s 370 vozila. Da bi pošiljke stigle na vrijeme o njima brine 450 zaposlenika i kooperanata. Rast tržišta e-trgovine i dostave paketa na hrvatskom tržištu Overseas Express prati stalnim ulaganjima. Kompanija je uložila preko milijun kuna u tehnološka rješenja, a kako bi u blagdanskom razdoblju, kada se broj paketa višestruko povećava, osigurali sve isporuke na vrijeme angažirali su se i dodatni kooperanti i zaposlili dodatni dostavljači. S pripremama za blagdanski rast prometa krenulo se još u rujnu. Ukupni kapaciteti osigurani su prema najavljenom prometu koji se planira prema prosječnom blagdanskom prometu iz proteklih godina te najavama kupaca o očekivanom rastu ove godine. 

- Broj paketa koji su stizali u naš logistički centar bio je nekoliko puta veći od najavljenog. Budući da je mahom riječ o blagdanskim poklonima, odmah smo angažirali dodatne kooperante i dostavljače. Više od 350 naših dostavljača, 50-ak radnika u skladištu i 50 dodatnih djelatnika iz ostalih službi prebacilo se na rješavanje dostava. Slobodno možemo reći da smo angažirali sve dostavljače koji su u tom trenutku bili dostupni na tržištu, ali to nažalost nije bilo dovoljno - pojašnjavaju u Overseas Expressu.

Primjerice, od jednog nam je kupca bez prethodne najave došlo 17 puta više paketa od planiranog. Da bi sve te dostave odradili na vrijeme, trebalo je preko noći angažirati 60 dodatnih dostavljača. No, ovo neplanirano angažiranje višestruko većeg broja dostavljača tijekom blagdana bilo je nemoguće osigurati. 

Vraćanje povjerenja korisnika apsolutni je prioritet tvrtke u narednom periodu. Pravovremena dostava i iskustvo zadovoljnih korisnika najveći je izazov dostavnih kompanija u cijelom svijetu budući da e-trgovina na mnogim tržištima raste i po dvoznamenkastim stopama, stoji u priopćenju.

Prema podacima Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti broj paketa na tržištu poštanskih usluga u trećem tromjesečju 2017. godine veći je za šest posto u odnosu na drugo tromjesečje, dok je u odnosu na isto tromjesečje prošle godine zabilježen rast od 11 posto. Taj rast najvećim je dijelom rezultat povećanja pošiljki e-trgovine pa se najveći rast očekuje upravo u zadnjem kvartalu zbog blagdanskih pošiljki. 

Pogledajte i galeriju: Ovo su najbolje fotografije Pixsellovih fotoreportera koje su obilježile 2017.

Foto: Pixsell
Pixsell fotografije
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Ivan Pernar
Foto: Miranda Cikotić/Pixsell
zaleđeni auto
Foto: Goran Stanzl/Pixsell
Rukomet
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Zagreb
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
Skijanje
Foto: Goran Kovačić/Pixsell
zvončari
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Zoran Milanović
Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
šokačko sijelo
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
rukomet
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Bojan Glavašević
Foto: Davor Javorović/Pixsell
prevarena starica
Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
atletika
Foto: Dino Stanin/Pixsell
avioni
Foto: Marko Lukunić/Pixsell
Ana Rucner
Foto: Miranda Cikotić/Pixsell
nogomet
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb
Foto: Dino Stanin/Pixsell
manekenka
Foto: Damir Špehar/Pixsell
žetva
Foto: Davor Javorović/Pixsell
utrka
Foto: Robert Anić/Pixsell
misa
Foto: Igor Kralj/Pixsell
NK Rijeka
Foto: Marko Mrkonjić/Pixsell
opera
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Bandić
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
cijepljenje
Foto: Robert Anić/Pixsell
Ismail Zulfić
Foto: Kristina Štedul Fabac/PIXSELL
Denis Pašić
Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
Sinčić
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Davor Bernardić, Ranko Ostojić
Foto: Hrvoje Jelavić/Pixsell
bungee jumping
Foto: Igor Kralj/Pixsell
igra
Foto: Ivo Čagalj/Pixsell
požar
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
gužve
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
fontana
Foto: Željko Lukunić/Pixsell
suton
Foto: Hrvoje Jelavić/Pixsell
vatrogasci
Foto: Željko Lukunić/Pixsell
Dubrovnik
Foto: Goran Kovačić/Pixsell
Gari Kasparov
Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
Kostimografkinja Marita Ćopo
Foto: Hrvoje Jelavić/Pixsell
kamion
Foto: Marko Lukunić/Pixsell
novosti
Foto: Nel Pavletić/Pixsell
Milo Moire
Foto: Igor Kralj/Pixsell
nogomet
Foto: Davor Javorović/Pixsell
Osijek
Foto: Goran Stanzl/Pixsell
prosvjed
Foto: Slavko Midžor/Pixsell
orada
Foto: Danijel Berković/Pixsell
Akademski kipar Jeronim Tišljar
Foto: Davor Puklavec/pixsell
lav
Foto: Robert Anić/Pixsell
Mićo Jelić
Foto: Goran Stanzl/Pixsell
duhovi
Foto: Nel Pavletić/Pixsell
Učka
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
sabor
Foto: Goran Stanzl/Pixsell
Luka Modrić
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Todorić
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Parni valjak
Foto: Goran Stanzl/Pixsell
hokejaši
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Praljak
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
BBB
Foto: Duško Marušić/Pixsell
izložba

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 29

PE
petruss
12:08 28.12.2017.

Lažljiva gamas, jučer dobijem poruku od njig da mi pošiljka stiže između 13-16 sati, nitko se nije pojavio u 16:30 pogledam status pošiljke na njihovim stranicama, piše primaoc odbio preuzeti pošiljku, prokleti smradovi, propali i nestali iz hrvatske.

DU
Deleted user
12:45 28.12.2017.

Hahaha.. izgubili ste licencu od UPSa pa se pravite skromni. Uvijek kasnite, lažete da ste bili na adresi. Duže vama treba iz Zagreba do moje ulice u Zagrebu, nego UPSu iz Amerike do Zagreba. Kako je DHL uspio ko i svake godine sve po redu dostaviti. Očito imate lošu administraciju, i nemate se tu šta izvlačiti. Žao mi je, ali mislim da vam nema povratka...

PE
PetraJ
11:40 28.12.2017.

Nisu se nimalo pripremili za navodno izvanredno stanje i višestruko više paketa. Dostavljači ne samo da kasne nego se uopće ne pojave na adresi, a onda se dobije mail ili sms poruka da je primatelj nepoznat na adresi i da zbog toga nije dostavljen paket, znači nije njihova krivica nego krivica primatelja. Na kraju svoj paket nisam dobila jer je vraćen pošiljatelju, a od Overseasa niti jedna isprika. Neprofesionalnost na vrhu!