YouTube je nedavno objavio listu najpopularnijih videa u 2014. godini.
Na vrh je zasjeo ''Mutant Giant Spider Dog (SA Wardega)''. Riječ je o šali poljskog glumca i redatelja S.A. Wardege. Video u kojem je pas odjeven u odijelo pauka objavljen je u rujnu, a dosad je prikupio više od 118 milijuna pregleda.
Na drugo mjesto zasjela je reklama Nikea ''Nike Football: Winner Stays by Nike Football'' u kojoj se pojavljuju nogometne zvijezde Ronaldo i Wayne Rooney, koja je pregledana više od 100 milijuna puta, a na treći je video pod naslovom ''First Kiss'' odnosno socijalni eksperiment u kojem se od potpunih stranaca traži da se poljube. No, zapravo je riječ o reklami jedne kompanije za odjeću, a potpuni stranci u videu su modeli. Video je prikupio više od 94 milijuna pregleda.
Na četvrtom mjestu je časna sestra koja je svojim glasom osvojila svijet. To je, naravno, Cristina Scuccia i njen nastup u talijanskoj verziji showa ''The Voice'' koji je dosad skupio više od 67 milijuna pregleda na YouTubeu.
"iPhone 6 Plus Bend Test'' odnosno test provjere savija li se novi iPhone 6 na petom je mjestu. Video je dosad skupio više od 60 milijuna pregleda.
Na šestom mjestu je nastup mladog reperskog dua Bars & Melody u showu Britain's Got Talent, a na sedmom je Budweiserova reklama za Super Bowl, ''Puppy Love'', s dosad više od 54 milijuna pregleda.
Na 8. mjestu našao se video pod naslovom "Devil Baby Attack''. Riječ je o šali u kojoj ''beba'' u kolicima straši prolaznike, a skupila je više od 49 milijuna pregleda. Video je inače snimljen radi promocije horora ''Devils Due''.
Među prvih deset još je i rap-bitka ''Goku vs Superman. Epic Rap Battles of History Season 3'' i ''10 Hours of Walking in NYC as a Woman'' (10 sati hodanja u New Yorku kao žena).
>> Poslušajte kako zvuči kada časna sestra zapjeva 'Poput djevice'